recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Tv - led eller plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Tv - led eller plasma

Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af DanielHarald DanielHarald skrev:

Det er 3D ready. Har dog slet ikke bemærket dette, da jeg synes det er en teknologi der kræver nogle år endnu for at tilfredse mine sarte øjne :-)

Du kan sagtens optage på usb.

Det mest imponerende ved billedet er de meget flydende bevægelse det kan præstere uden slør. Da jeg var inde og kigge på det igen igår, havde Elgiganten et 55"HX823  til 19000kr.. med samme billedteknologi... det havde et pænere design... og var større.. men det er næppe 3 gange prisen værd.. Så 40"HX723 ser ud til virkelig at være et kup!
:-)

El-Giganten har et 55" HX823 til 14995 - De har det dog ikke på lager i deres online shop
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 11:49
God mulighed, tror jeg dribler forbi butikken inden jeg køber det ;-) men specs fejler da ikke noget i hvert fald... 14995 er måske også lige i overkanten for en skærm, i forhold til mit budget.   

Men tak for de mange svar...
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 16:03
Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men i Bilka i Ishøj kan du få et Panasonic 46" ST32Y, til 5000 kr. Hertil kan 3D briller tilkøbes, sammen med wifi dongle, super tv til en lav pris.
Mvh Michael
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jb17j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 16:04
Hej
Jeg har været ud og se på skærme og så flere stede Panasonic 46 g30 til 7900 det er sidste års model, hvis jeg selv skulle købe, så vil jeg købe det, min ven af mig hun ville ikke give mere en 7000 som max så hun måtte nøjes med et Sony 46 hx723, som dog vise et ok billede, men det er nu langgggggt op Panasonic.
MvhJan
Mvh Jan B
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 12:15
Lyder som om det måske bliver panasonic jeg skal vælge hvis du siger der er så meget forskel? men ved du hvoran billedet er i forhold til 3D? få man ondt i hovedet af at kigge på det, eller er der er meget flimmer eller noget i den stil? men 46 tommer bliver måske lige i overkanten, så hvis man kan få det i 42 eller 40 ville det være et godt bud på mit næste tv.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 13:39
plasma giver dig ud over den bedste billedkvalitet, også den bedste 3D oplevelse! Plasma teknologien er ganske enkelt bedre egnet til 3D gengivelse.
Derudover kan du med plasma også ligge ned i sofaen, og se 3D - det kan du ikke med LCD/LED! Der bliver brillerne sorte (lukker).

M.v.h.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af Mikael nielsen Mikael nielsen skrev:

Lyder som om det måske bliver panasonic jeg skal vælge hvis du siger der er så meget forskel? men ved du hvoran billedet er i forhold til 3D? få man ondt i hovedet af at kigge på det, eller er der er meget flimmer eller noget i den stil? men 46 tommer bliver måske lige i overkanten, så hvis man kan få det i 42 eller 40 ville det være et godt bud på mit næste tv.
Ved brug af 3D gælder, at jo større skærmen er desto bedre oplevelse. En fladskærm kan kun blive for lille.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 13:57
Det lyder skuffende at 3D ikke klare sig bedere mht til 3D. på LCD. har  kiget lidt på pansonics plasma  ST50 i 42" men er det ikke noget med at der sidder blæser på nogen plasma skærme der skulle larme en del, eller det gør de måske ikke?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Mikael nielsen Mikael nielsen skrev:

Det lyder skuffende at 3D ikke klare sig bedere mht til 3D. på LCD. har  kiget lidt på pansonics plasma  ST50 i 42" men er det ikke noget med at der sidder blæser på nogen plasma skærme der skulle larme en del, eller det gør de måske ikke?
Der er ingen blæsere på en ST50, alle modeller undtagen VT50 serien er med passiv køling.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 19:35
Tilslutning for usb tastatur - lyder som om du vil bruge dit tv som computerskærm?

Så vil jeg ikke anbefale plasma...

Men hvis du skal bruge det til at se tv eller mediecenter - så plasma alle the way Smile
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 19:53
Fordi der er/skal være mulighed for kb tilslutning, gør da ikke tv'et til en pc monitor. Det er vel i pc'en, man i givet fald, har sit kb tilsluttet.
Med et smart tv, er et kb en nødvendighed, især de nye med flash og webbrowser.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2012 kl. 20:10
Det var ikke tanken at bruge som computerskærm, da jeg i forvejen fin pc monitor til formålet.

Men ja nok mere som JeTex siger år det nok mere er en nødvendighed når der nu er webbrowser og flash i de fleste tv. Så håber mit kommende tv vil understøtte muligheden for kb tilslutning.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu