|
Nyt Tv - led eller plasma |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
El-Giganten har et 55" HX823 til 14995 - De har det dog ikke på lager i deres online shop
|
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
God mulighed, tror jeg dribler forbi butikken inden jeg køber det ;-) men specs fejler da ikke noget i hvert fald... 14995 er måske også lige i overkanten for en skærm, i forhold til mit budget.
Men tak for de mange svar... |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men i Bilka i Ishøj kan du få et Panasonic 46" ST32Y, til 5000 kr. Hertil kan 3D briller tilkøbes, sammen med wifi dongle, super tv til en lav pris.
Mvh Michael |
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Hej
Jeg har været ud og se på skærme og så flere stede Panasonic 46 g30 til 7900 det er sidste års model, hvis jeg selv skulle købe, så vil jeg købe det, min ven af mig hun ville ikke give mere en 7000 som max så hun måtte nøjes med et Sony 46 hx723, som dog vise et ok billede, men det er nu langgggggt op Panasonic. MvhJan ![]() |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Lyder som om det måske bliver panasonic jeg skal vælge hvis du siger der er så meget forskel? men ved du hvoran billedet er i forhold til 3D? få man ondt i hovedet af at kigge på det, eller er der er meget flimmer eller noget i den stil? men 46 tommer bliver måske lige i overkanten, så hvis man kan få det i 42 eller 40 ville det være et godt bud på mit næste tv.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
plasma giver dig ud over den bedste billedkvalitet, også den bedste 3D oplevelse! Plasma teknologien er ganske enkelt bedre egnet til 3D gengivelse.
Derudover kan du med plasma også ligge ned i sofaen, og se 3D - det kan du ikke med LCD/LED! Der bliver brillerne sorte (lukker). M.v.h.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Ved brug af 3D gælder, at jo større skærmen er desto bedre oplevelse. En fladskærm kan kun blive for lille.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Det lyder skuffende at 3D ikke klare sig bedere mht til 3D. på LCD. har kiget lidt på pansonics plasma ST50 i 42" men er det ikke noget med at der sidder blæser på nogen plasma skærme der skulle larme en del, eller det gør de måske ikke?
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Der er ingen blæsere på en ST50, alle modeller undtagen VT50 serien er med passiv køling.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Tilslutning for usb tastatur - lyder som om du vil bruge dit tv som computerskærm?
Så vil jeg ikke anbefale plasma... Men hvis du skal bruge det til at se tv eller mediecenter - så plasma alle the way ![]() |
|
![]() |
|
Fordi der er/skal være mulighed for kb tilslutning, gør da ikke tv'et til en pc monitor. Det er vel i pc'en, man i givet fald, har sit kb tilsluttet.
Med et smart tv, er et kb en nødvendighed, især de nye med flash og webbrowser.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
|
![]() |
|
Det var ikke tanken at bruge som computerskærm, da jeg i forvejen fin pc monitor til formålet.
Men ja nok mere som JeTex siger år det nok mere er en nødvendighed når der nu er webbrowser og flash i de fleste tv. Så håber mit kommende tv vil understøtte muligheden for kb tilslutning. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |