recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (NYT)Panasonic BD50 til 3600kr(NYT) 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket(NYT)Panasonic BD50 til 3600kr(NYT) 

 Besvar Besvar Side  123 48>
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Emne: (NYT)Panasonic BD50 til 3600kr(NYT) 
    Sendt: 09-April-2008 kl. 12:27

Hey gutter

Jeg opretter lige en ny tråd da jeg nu har fundet ud af at jeg vil købe denne afspiller fra Krishav.

Jeg har lige kontaktet Krishav og de siger at jeg skal prøve at kontakte dem igen om et par måneder (juni) for at høre om hvornår afspilleren står til levering og ikke mindst pris

Jeg har fulgt med i tråden bulk købet af bd 30 og jeg har selv været med i et fælleskøb på et tv, så jeg mener at have styr på tingene.

Derfor påtger jeg mig gerne rollen som koordinator af dette bulk køb.

Hvis der er noget jeg er i tvivl om håber jeg at jeg må kontakte Hother herinde.

Så denne tråd er nu hermed den officielle tråd om bulk køb af panasonic bd50 fra krishav.

Høre gerne fra jer som er med. Jeg ved godt at det er tidligt, men der sker jo ikke noget ved at være tidligt ude

Panasonic BD50 kan dekode alle lydformater og er profile 2.0.

 

http://www.blu-ray.com/players/players.php?id=17&show=sp ecs

 



Redigeret af furious jt - 09-Juni-2008 kl. 12:17
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24631
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 12:31
jeg er med på den stadig. hvor i landet vil den blive leveret, altså hvor bor du i dk?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 12:53

Jeg bor i nordjylland, så det vil da være nærliggende at få det leveret til aalborg. Men for at gøre det nemmere for flere, så kan leveringen måske flyttes længere syd på.

Det kommer også lidt an på hvor flertallet kommer fra. Dog ser jeg helst at det bliver i jylland selvfølgelig..

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 13:16
Hvis nu at afspillerne står til at komme i sommerferieperioden, så er der måske mulighed for at jeg kan invitere trunten på en tur til kbh. Så kan jeg jo smide afspillerne bag i bilen. Men nu må vi se. Det er jo ikke engang sikkert at der tilmelder sig særlig mange til købet.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24631
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 15:00

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Hvis nu at afspillerne står til at komme i sommerferieperioden, så er der måske mulighed for at jeg kan invitere trunten på en tur til kbh. Så kan jeg jo smide afspillerne bag i bilen. Men nu må vi se. Det er jo ikke engang sikkert at der tilmelder sig særlig mange til købet.

ja, nu må vi lige se hvor mange der kommer på, kørsel kan man altid finde ud af.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
pr76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 15:42

Hvornår regner du med at den vil blive bestilt, med det samme den udkommer eller et par uger efter?

Vist det er nogle uger efter udgivelsen er jeg måske nok også med på en bestilling. Jeg vil nemlig lige have muligheden for at se og ikke mindst høre lydkvaliteten af den inden jeg bestiller

Til top
Carsten Selleri Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 16:42
Jeg er interesseret med ligesom Pierre kunne det være dejligt at høre nogle anmeldelser først
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 17:15

Jamen egentlig er jeg lidt ligeglad med om vi bestiller den til udgivelsesdagen eller et par uer efter. Så jeg vil lade jer (flertallet) bestemme dette. 

Egentlig vil je da også gerne lige se en anmeldelse først, men hvis de fleste er ivrige efter at få deres små fingere i den så hurtig som muligt, så er jeg med på den.

Tror og håber den får gode anmeldelser. Vi kan vel i bund og grund læne os lidt op af anmeldelserne for bd30.

 

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24631
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 17:23

problemet er ikke så stort, i forhold til hvornår man kunne få bd30 på fælleskøbet, havde den stået, til at være kommet hos et par pana centre, ca tre uger før. så er der jo tid nok til at se den, og anmeldeser skal nok komme inden.

personligt, ville jeg da gerne have haft den i går, fremfor til sommer.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Easterfarm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 17:52

Hej furious jt

Jeg er også med på et køb af BD-50. Kommer selv fra Aalborg. Ingen bekymringer med at købe fra KrishAv, var selv med et fælleskøb et år tilbage med sharp LCD tv..

Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2008 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Easterfarm Easterfarm skrev:

Hej furious jt

Jeg er også med på et køb af BD-50. Kommer selv fra Aalborg. Ingen bekymringer med at købe fra KrishAv, var selv med et fælleskøb et år tilbage med sharp LCD tv..

Super!

Var det fælleskøbet fra flatpanels du var med i? Det var jeg nemlig og der gik alt jo også som smurt.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24631
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 12:56
er der slet ikke nogen som er interesseret, i at købe denne fede maskine, det kunne jo være godt at nogenlunde vide hvor mange der har lyst.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 48>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu