|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 48> |
Forfatter | ||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
Er også fra Aalborg og kunne have interesse i samme
|
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
Jeg tror vi er lidt for hurtigt ude Flemming Håber i hvert fald der kommer flere til om et par måneder når vi ved mere om pris og leveringstidspunkt. [Edit]Lyder godt moweesteffen! Redigeret af furious jt - 10-April-2008 kl. 13:07 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
vi fik da et svar.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
![]() |
|
Hej Jeg er også med på et køb. Jeg vil dog lige sikker mig at den går på internet trådløst og at den kan smide DTS-HD Master ud anolog 5.1 Så er jeg med.
|
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
Ja, måske skal vi bare bumpe tråden engang imellem så den bliver sparket ud på forsiden Til dem der har spørgsmål om afspilleren skal jeg lige sige at jeg faktisk ikke ved ret meget om den. Det eneste jeg ved er at den er profile 2.0 og den dekoder ALLE formater. Det er de eneste grunde til jeg har ventet på netop denne spilledåse. Fandt lige dette link: http://www.blu-ray.com/players/players.php?id=17&show=sp ecs ARTISTEN: Den spytter dts hd ud i 5.1 analog, men den har vist ikke trådløs internet. (er der nogen afspillere som har det?)
Redigeret af furious jt - 10-April-2008 kl. 14:39 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
ja, jeg kunne da også godt lide at vide, om det er med trådløst internet, men sikkert ikke. Redigeret af flemming larsen - 10-April-2008 kl. 14:43 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 468 |
![]() |
|
Det er der: Playstation 3 ,hvis du kalder det en afspiller. Redigeret af ARTISTEN - 11-April-2008 kl. 16:25 |
||
![]() |
||
![]() |
|
en standalone afspiller så. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den kan bare det hele den ps3
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mit problem er at PS3 ikke har 5.1 ud- nej jeg holder mig til BD50 den er også en god DVD afspiller. Jeg læser det tyske hifimagasin Stereoplay og der blev Samsung BD 1400 på lyd, fik den flere proing end PS3. Men BD50 er jo en langt bedre maskine end 1400, BD50 har pure audio komponents. Så derfor er valget endelig let.
![]() Redigeret af ARTISTEN - 13-April-2008 kl. 23:24 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Godt at du er med Glæder mig til at der dukker hands-on previews op af bd50 rundt omkring. Så kan vi få et indtryk om det er noget der duer |
||
![]() |
||
Easterfarm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Jo det var det fælleskøb jeg var med i |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 48> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |