Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24788
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 18:43 |
Kampus skrev:
Jeps! Det var fordi jeg ringede og sagde at Flemming Larsen var ved at få et bommesieslav af at passe unger
|
tak lillemor.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
sommelle
Guld medlem
Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Point: 1365
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 19:11 |
Lars skrev:
Hej Alle
VIGTIGT
Husk at tale pænt til hinanden. Ingen person angreb.
Og hold emnet.
/Lars
|
Hæ, hæ det skulle du have skrevet for 27 sider siden. 85 % af alle indlæg er OT, lige som dette. Men meget underholdende, og det skal der vel også være plads til
|
|
erla
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 693
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 19:14 |
Lars skrev:
Hej Alle
VIGTIGT
Husk at tale pænt til hinanden. Ingen person angreb.
Og hold emnet.
/Lars
|
Æhm.. "hold emnet" .. ?
Mener du f.eks. ikke at henvise til konkurerende tilbud på fælleskøb af BD50 ?
/erla
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 19:14 |
det er der da i alle tråde, så?
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 22:06 |
Hej Alle
Sidste advarsel
Debatten i dette emne har fået lidt friere tøjler, fordi det er et gruppe-emne for deltagere.
Men hvis ikke i stopper det personfnidder øjeblikkeligt, så bliver der uddelt pauser fra forummet.
Og så må jeg henstille til at bruge knappen "Rapportér" hvis der er noget som går imod. I skal ikke bruge forummet til den type debat.
/Lars
PS. Og vi starter lige forfra. De to seneste indlæg er slettet.
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 22:12 |
det er ok for mig, jeg vil hellere end gerne have det stoppet.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 22:14 |
...
Redigeret af lunddal - 13-Juni-2008 kl. 22:15
|
|
furious jt
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3728
|
Sendt: 14-Juni-2008 kl. 10:34 |
Jeg var på firmatur hele dagen igår med overnatning til idag. Føj for en våd aften
Nå men jeg er nu kommet hjem og har læst de sidste 7-8 sider i denne tråd.
Førts vil jeg sige at det er super der stadig er nogle som er interesseret i dette tilbud!! Og stor tak til flemming, som har hjulpet dem i mit fravær
Men hvad fanden sker der for dem som snakker om andre tilbud i denne tråd? opret en tråd selv!
Lars, tak fordi du har givet tråden ret frie tøjler og ikke låst skidtet for lang tid siden!
Næste gang jeg opretter et andet bulkkøb (oh yes there will be more) så tror jeg der skal være lidt mere styr på tingene, for denne tråd er jo løbet lidt løbsk Så næste gang tror jeg at jeg vil kontakte dig, Lars, først for at undgå misforståelser og lignende, som bare fører til diskutioner, tvivl og forvirring blandt mig selv og andre.
Men igen, tak til alle som har gjort dette køb muligt og til dem som har støttet os Det kød vist som en oscar-tale, men jeg mener det nu alligevel
|
7.2.4 atmosbio Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 14-Juni-2008 kl. 11:00 |
du kan da ikke bare tage på firmatur, når du kan komme af med flere maskiner. men de er nu flinke hos total tv, og der var ikke noget galt, for at de kunne få linket.
så du den, med at de gerne ville købe 3 pana tv, de to nye på fælleskøbet? jeg ved ikke om det er noget, du gider tale med total om?
det gik lidt ud af kurs i går, må man sige. men vi kom tilbage på kursen. håber jeg.
men nu vil jeg tage, på skovtur. så hav en god dag.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
moweesteffen
--
Branchemedlem
Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 731
|
Sendt: 14-Juni-2008 kl. 14:30 |
flemming larsen skrev:
Lars skrev:
flemming larsen skrev:
og de andre to havde garanteret ikke, været nede i den pris hvis ikke han var kommet derned. |
Det er dog ikke rigtigt. Det må i selvfølgelig gerne tro, men sådan forholder det sig ikke. Priserne andetsted her på siderne er ikke beregnet på baggrund af jeres pris. De er - helt som normalt - blot beregnet ud fra indkøbsprisen.
/Lars
|
det vælger vi så at tro.
men synes du ikke at du skulle se på, om mowee får nogle penge for at reklamere. han er trodsalt et brancemedlem på hifi4all.
|
Jeg arbejder så indenfor en helt anden branche som ikke får penge fra privatkunder :D Men ja er branchemedlem derinde grundet min pressestatus mht. firmaet
- stopper med svar fra nu af :)
Redigeret af moweesteffen - 14-Juni-2008 kl. 14:34
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 19-Juni-2008 kl. 13:21 |
Allan Outrup skrev:
Hej Flemming
Så der BD 50 bestilt hos BRT. Det bliver spændende at se hvad den kan præstere, når den en gang arriverer. Nu mangler vi et kun TV til at vise Blue ray på. Vi er tre medlemer som er interesseret i at købe Pana 50 Pz 800 til en god pris. Er der nogen mulighed for at der kan laves et "fælles-indkøb" af denne model og/eller andre fra Pana hos BRT? Med venlig hilsen
Allan & cascas
|
hej allan.
fandt i nogensinde ud af, at få en god pris på en skærm?
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Allan Outrup
Ny bruger
Oprettet: 12-Juni-2008
Point: 16
|
Sendt: 20-Juni-2008 kl. 12:26 |
Hej Flemmeing
Kunne ikke vente. Vi fik en pris ved koeb af 3 stk. Pz 800 - BD 50. kr. 21300 Han havde 2 stk paa lager. 2 stk. er allerede hentet og opsat. Super billede. Specielt ved DVD afspilning. Vi venter nu paa DB 30. Kommer i den kommende uge.
Allan
|
|