|
Octagon plugins |
Besvar |
Forfatter | |||
jokkemokke
Bruger Oprettet: 09-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 17:34 |
||
Hej.
Jeg har fået købt mig en Octagon SF1008 SE+ DVB-S2 modtager, og har været ved at lege med de forskellige plugins man kan finde rundt omkring på nettet. Jeg har dog haft lidt svært ved at finde rundt i de forskellig plugins, da der på de fleste sider ikke rigtig findes nogle beskrivelser af de forskellige plugins gør. Jeg har defor følgende spørgsmål: 1: Findes der en komplet oversigt over de forskellige plugins, som også beskriver hvad de kan bruges til? 2: I receiverens menu kan man angive adressen på en plugin server, hvor man tilsyneladende kan hente og installere plugins fra via ethernet forbindelsen i stedet for først at skulle hente til USB via en computer. Er der nogen der kender en adresse på sådan en server? 3: Eksisterer der et plugin eller ligende der kan streame tv signalet til en computer uden at man skal skifte sin originale firmware ud? |
|||
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
miri
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |