recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Octagon plugins
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Octagon plugins

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jokkemokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jokkemokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Octagon plugins
    Sendt: 31-Juli-2012 kl. 17:34
Hej.

Jeg har fået købt mig en Octagon SF1008 SE+ DVB-S2 modtager, og har været ved at lege med de forskellige plugins man kan finde rundt omkring på nettet.  Jeg har dog haft lidt svært ved at finde rundt i de forskellig plugins, da der på de fleste sider ikke rigtig findes nogle beskrivelser af de forskellige plugins gør.

Jeg har defor følgende spørgsmål:

1:
Findes der en komplet oversigt over de forskellige plugins, som også beskriver hvad de kan bruges til?

2:
I receiverens menu kan man angive adressen på en plugin server, hvor man tilsyneladende kan hente og installere plugins fra via ethernet forbindelsen i stedet for først at skulle hente til USB via en computer. Er der nogen der kender en adresse på sådan en server?

3:
Eksisterer der et plugin eller ligende der kan streame tv signalet til en computer uden at man skal skifte sin originale firmware ud?
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2012 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af jokkemokke jokkemokke skrev:

1:
Findes der en komplet oversigt over de forskellige plugins, som også beskriver hvad de kan bruges til?
Hm, jeg har ikke fundet en, men hvis du ikke allerede er, så opret dig på i forum på "octagon-forum.com" - der vil du kunne se mere vedr. plugins til din octagon.

2:
I receiverens menu kan man angive adressen på en plugin server, hvor man tilsyneladende kan hente og installere plugins fra via ethernet forbindelsen i stedet for først at skulle hente til USB via en computer. Er der nogen der kender en adresse på sådan en server?
octagon-forum.com/develop

3:
Eksisterer der et plugin eller ligende der kan streame tv signalet til en computer uden at man skal skifte sin originale firmware ud?
Jeg tør ikke helt udtale mig om din model, men på de nyere octagon modeller er der mulighed for at koble sig på boksen - enten via igangsættelse af server på boksen (integreret i FW fra 2.10.xx) eller ved direkte at fangefiler via boksens ip-adresse...
miri
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu