|
Og så mit kig på Pana TX-55EZ950E (OLED) |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | |||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1669 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg regnede med at du ville se det og blive irriteret. I win!
|
|||
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
aeblemanden
Bruger Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ned er også en side, dvs. det skulle læses som alle sider som ikke er bagud :) |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har fået en del forespørgsler om hvorvidt der kommer en brugeranmeldelse af mit kommende Pana OLED.
Til glæde for de mange der jo nærmest føler sig tvangsindlagt til at læse mine skriblerier kan jeg oplyse, at jeg ikke laver en brugeranmeldelse. Omvendt for de der ønsker lidt info omkring det nye TV, når jeg lidt ud i fremtiden modtager dette, vil jeg skrive lidt om modtagelse/opsætning, og sikkert også lidt om kalibreringen når den er fortaget.
Redigeret af Hother - 26-Juni-2017 kl. 13:03 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 655 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Jeg kan allerede nu summere dine konklusioner op, inden du modtager tv´et. " Fantastisk tv. Faktisk overgår det alle andre på markedet.! Flot naturlig sort Absolut ingen burn-in HDR er nu helt vildt godt at se på, på trods af tidligere erfaringer hvor det ikke lige var sagen... LCD/LED.... GO HOME.... " |
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4584 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo det kan man vel godt kalde en ændring. Jeg ville kalde det det modsatte Denne kildekorrekthed er den, som f.eks. Panasonic med EZ1000 har brugt ret mange ressourcer på at opnå. Dolby foreslår et system, hvor hver producent - eller kalibreringsperson - ikke skal bruge alle disse ressourcer, da de overtager meget af kontrollen / certificeringen. Det er klart, at det er for egen vindings skyld, men målet er det samme som Panasonic sigter mod. Tv-producenterne bryder sig dog generelt ikke om, at der kommer nogen udefra og fortæller dem, hvordan tingene skal gøres. De mener, at de gør det bedre selv, men at dømme ud fra de ækle billedindstillinger, som de fleste tv-skærme kommer leveret med, så behøver vi vel ikke mange andre beviser på, at de ikke er opgaven voksen. Dolby Vision-systemet har allerede stærkt momentum hos Hollywood-studier, biografer og så småt i hjemmet. Hvis de formår at bygge videre på dette momentum i de kommende 2-3 år, så kan Dolby Vision blive meget svær at ignorere. Jeg er tæt på overbevist om, at Panasonic fra 2018 også støtter op om Dolby Vision (baseret på de kommentarer, som jeg har fået). Samsung er jeg derimod mere i tvivl om.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
jeg er glad for af kunne glæde dig |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Uha, jeg er lige ved at tisse i bukserne af spænding :-) Klaus |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du må, hvis du kan overskue det, prøve at lære om du kan holde dig
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19475 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo jo, men er det tre måneder, ender det nok med en sprængt blære..... :-)
Klaus |
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så må jeg allerede nu, anbefale at du får en tid på et sygehus
|
|||
|
|||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |