|
OLED og alm. tv billede |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men næste gang du besøger din lokale panasonic center så spørg lige om chefen handler dagligvarer i den lokale spar butik eller i netto / fakta hvor der er penge at spare
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har sendt en PM til 2ben, for at gøre opmærksom på, at Panasonic Center Rødovre/Panasonic - og Recordere.dk afholder Demoaften i dag mellem kl. 17 - 20 (mener jeg det er).
Nu ved jeg jo ikke hvor i verden 2ben slår sine folder, men måske kan han hente en fornuftig pris på en OLED 2018 model, og som formentlig ikke billede mæssigt er ringere end 2019 modellerne (måske bortset fra GZ2000). Jeg vil også selv være der, for at tage billeder til siden her.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På Flatpanels tester vi altid kun TV i standart opsætning. Her er et foto fra vores seneste standart opsætning. Bemærk de gode fyldige farver, imponerende kontrast og særligt den flotte standart opsætning. |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Standard (out of the boks) på Panasonic er generelt gode, men der måtte nogle andre indstillinger til for at få det rigtigt der skulle bl.a skiftes billede indstilling til biograf, skifte farve temperatur til kold 2 og skrues lidt på farvemætningen og et par andre justeringer.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du må endelig ikke handle TV andre steder end Elgiganten. Elgiganten har som den eneste forhandler 30 dages fuld fortrydelsesret, hvilket ingen kan slå. Det betyder også at du får penge retur, hvis prisen falder indenfor 30 dage. Det er meget heldigt, hvis dit produkt er i stykker fra start. Du kan så bare bytte varen, få pengene retur og købe et nyt. Andre butikker vil kræve det skal sendes ind, der skal sendes en reparatør ud eller andet. Brug aldrig Elgiganten som rådgiver. Det er et supermarked, så læs anmeldelser og se video omkring det du påtænker at købe, og kør så ud i Elgiganten og gør dit køb uden at lytte eller tale med nogen derude, hvis du kan undgå det. |
|||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Suk. Igen er det bare pris, pris, pris. Jeg foretrækker den GRATIS forlængede garanti, mn får i et Panasonic Center!
Hvis TV'et er nyt, kan forhandleren ikke kræve det!
|
|||
power
Bruger Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
vil også sige at til alm. Tv syntes jeg også Oled skuffede da jeg var i hi-fi klubben og se tv. Der hvor de virkelig har deres force. Er ved Blu Ray.
Så det ente også med andet. Da jeg alligevel ser film i hjemmebiografen. |
|||
Jbl Array Cinema
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bemærker spydet ude i siden, og undrer mig over hvordan du vil lave en sammenligning med kun et billede ? |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo de kan. Hvis du har slæbt et TV hjem har forhandleren ingen mulighed for at vide om du har ødelagt noget, eller tv'et var defekt fra starten, uden at få det undersøgt af en tekniker. |
|||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Klubben har sikkert droppet LG af samme grund som sælgeren i POWER ville sælge et QLED. Der er bare nul penge at tjene på LG OLED. Det kan en fysisk butik ikke leve af. Som Hother skriver... butiksdøden kommer fordi vi bare køber det billigste sted. "Man/nogen" går i HiFiKlubben feks og står og kigger, snakker med sælgeren og så går man hjem på internettet og køber. Eller venter på tilbud... Vi får det som flertallet vil have det.
|
|||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror du er den eneste, som ikke bemærker ironien i Rasmus' indlæg. Den er ellers lige så tyk, som farverne i billedet.
|
|||
Flippo
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv at undersøge købeloven. Man har ikke behov for en teknikker, for at undersøge for synlige, ydre, skader.
|
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |