|
OLED = unaturlig billedegengivelse |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har da sparet sammen, så jeg er klar. så selv en 77" er med inde i mine overvejelserne! Men syns nu ikke størrelse og pris harmonerer helt i kalveskindet.
Jeg benytter Canal Digital via sat, tror ikke der nogen udbyder der kan levere tilsvarende billede kvalitet som dem, herunder også fodbold live. Ligeledes benyttes der Netflix.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, 77" modellen er helt vanvittigt prissat, så der skal man nærmest have ambition om at være first-mover for at overveje den. Hverken B6 eller E6 kommer endvidere ikke i 77" - der skal du op i G6. Det er nok også en måde at forsøge, at retfærdiggøre prisen, men det kan ikke skjule, at det basalt set blot er en E/B6'er med en større højttaler.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
buller1
Super bruger Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja denne blindtest overrasker jo ikke mig, som starter af denne tråd - LINK
Redigeret af buller1 - 04-Oktober-2016 kl. 21:01 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8633 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG'en roses for farvegengivelse, flot HDR-billedkvalitet og dybt sortniveau, så det er jo netop modsat af hvad du skrev i første indlæg.
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er netop IKKE tale om en blindtest . .
Redigeret af Lennon - 27-Juli-2016 kl. 21:28 |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |