recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ombyt af PS3 - hvad er jeg berettiget til?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOmbyt af PS3 - hvad er jeg berettiget til?

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Emne: Ombyt af PS3 - hvad er jeg berettiget til?
    Sendt: 15-September-2011 kl. 17:28
Jeg er lige hjemvendt med en PS3 jeg har fået ombyttet.

Min  PS3 havde varmeproblemer, intet andet var galt. Jeg behandler mit udstyr som var det mine børn, hvorfor mit indleverede eksemplar stod som ny, bortset fra jeg havde ridset mine initialer for at kunne kende den. 

Den blev indleveret medio August og var til rep i godt 5 uger. Jeg har istedet fået en ny.. eller.. dvs... jeg har fået en repareret ps3.

Den nye PS3 ser ud til at virke som den skal, men der er dog nogle ting jeg har svært ved at tro jeg kan være tjent med.

1) Døren til hdd'en er blevet åbnet med en skruetrækker eller lign. som har bøjet en del af plastik-coveret så det har en hvid farve - det er dog ikke et stort område..

2) En af USB-portene på fronten har tydelige skader - kontakten indeni er meget skæv

3) De blanke sider har tydelige ridser - begge sider. De kan kun ses i det rigtige lys, men de er der og der er MANGE efter min mening. Der er ridser både på langs og på tværs. Dertil er der nogle mærker imellem samlingen.

Jeg har lyst til at returnere den og kræve jeg får et nyt eksemplar (evt. pengene retur), men jeg ved ganske enkelt ikke om jeg har krav på det. Jeg synes disse skønhedsfejl ødelægger lidt af ejerglæden, på trods af der er 2 års garanti på den ombyttede

PS3'eren er tilsyneladende reppet af butikken jeg har købt den af.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 17:32
Præcis sådan havde jeg det efter at min reciever vendte hjem fra Nordjylland. Og jeg larmede og skrev at det ville jeg ikke finde mig i. Kompromisset blev at de polerede den op og pakkede den i folie. Så jeg nærmest fik en flotttere end ny reciever hjem Smile
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 17:42
Men jeg har ikke fået min egen ps3 igen.. jeg har fået en andens, brugte ps3 som er blevet repereret i stedet.

På sin vis er jeg lige glad med USB-porten, da jeg ikke bruger dem, men det kan da ikke passe at en ombyttet ps3 har en defekt USB-port?!

Det er skisme en princip-sag.. Jeg er glad for at have fået en virkende PS3 tilbage, men jeg synes lige det er frækt nok at jeg får en som har været en andens, som tydeligt ikke har lært at passe på sine ting..


Redigeret af Anima - 15-September-2011 kl. 18:01
Til top
M-P-A Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 387
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:00
Det er ikke en rimelig ombytning, og jeg var røget direkte ned i butikken for at få min egen tilbage eller én i tilsvarende stand.
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700
HTPC Xbmc:
Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx.

FilServer/
xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:18
Altså den havde jeg ikke fundet mig i Troels. Som udgangspunkt skal du jo ikke have en vare, der er i ringere stand, end den du indleverede (vi ser bort fra reparationen). Så jeg ville da brokke mig temmeligt meget Confused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:27
Ja.. jeg tror også lige jeg hører mig ad over telefonen i morgen.. 

grr... 5 uger mere uden playstation..Ouch
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:43
Her er lidt billeder.. nej, jeg er ikke nogen god fotograf med en mobil i hånden.. Men de viser nu lidt af det jeg er utilfreds med..





Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:45
De må gi' dig en ny pr kulance, intet mindre
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:49
Håber bare, at du har købt din PS3 hos en ordentlig forhandler.
 
Lidt pudsigt, jeg købte en PS3 til mit barnebarn i maj, og her var efter ret kort tid en fejl, og vi fik den byttet til en sprit ny - eller var jo også blevet stjernetossetAngry  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 18:59
Altså, jeg var også lidt overasket da jeg fik at vide jeg fik en "refurbished" ps3 fremfor en ny.. nu gik min i udu 1 måned inden garantien udløb, så måske der er lidt forskelsbehandling dér.

Den er købt i en verdensdækkende kæde som udelukkende sælger spillekonsoller, tilbehør og spil. Det er altså deres kerneområde og ikke en alm. radio/tv forhandler.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Altså, jeg var også lidt overasket da jeg fik at vide jeg fik en "refurbished" ps3 fremfor en ny.. nu gik min i udu 1 måned inden garantien udløb, så måske der er lidt forskelsbehandling dér.

Den er købt i en verdensdækkende kæde som udelukkende sælger spillekonsoller, tilbehør og spil. Det er altså deres kerneområde og ikke en alm. radio/tv forhandler.
Jo, men du skal klart være opmærksom på, at ud fra de billeder du har postet her, så har du fået noget.....bras!
 
Du kan jo vise din forhandler tråden herWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 19:10
Mig bekendt er at ombytte til refurbished under garantirep i dk i strid med lovgivningen, og jeg ville kontakte forbrugerstyrelsen om råd
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu