|
Ombytning af lader, men nej? |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||||||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
clausols1: Jeg bor desværre lidt for langt væk til at vi kunne mødes og du kan hjælpe mig, men jeg takker mange gange for din betænksomhed. Jeg har dog garderet mig med en anden kammerat nu, så nu går vi sammen ned og giver dem hele turen. Hvis de nægter at bytte, så vil vi have det på skrift. Så må vi se hvad der sker.
Som Rasmusdc også skriver, så var det samme svar jeg fik tidligere i dag. Ingen serienummer = ingen ombytning. Men hvor LATTERLIGT er det ikke fra Apples side? De kalder en lader tilbage af model A1300, fordi den kan overophede, MEN hvis du ikke har en telefon af mærket iPhone 3GS, iPhone 4 eller iPhone 4S købt indenfor en bestemt periode, som du kan tage med, så vil de ikke ombytte. Betyder det så at opladeren ikke kan overophede? Hold kæft så plat. Der mistede jeg sgu lige lidt, for mit ellers foretrukne brand. |
||||||
|
||||||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Android Rules. |
||||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Hvad var det for en Humac? Jeg er blevet lovet på Facebook, at jeg kan få byttet 3 ved at medbringe af 1 serienummer.
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
HUMAC Vejle
|
||||||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Uha, det kan jeg faktisk slet ikke huske, men det er nok ca. 3 år siden. Det var ifm. et firmakøb. Dengang havde jeg planer om at bruge den som universal fjernbetjening. Men som sagt er den aldrig blevet pakket op. Fuldt forseglet indpakning, hvilket også er årsagen til, at jeg ikke bare ser efter selv. |
||||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Du tror altså ikke det har noget at gøre med at der er solgt læssevis af Apple "kopiladere" med samme navn på? At Apple kun vil bytte dem de selv har solgt sammen med en telefon? Klaus |
||||||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
De har solgt laderne seperat også. Kravet om at fremvise den 'tilhørende telefon' er helt ude i hampen. Mht. kopi varer, så vil de have laderne tilsendt og returnerer en ombytter, dermed kan de jo selv sortere kopier fra.
Faktum er at deres produkt er fejlbehæftet, så i min verden skal de løse dette så gnidningsløst for kunden som muligt, alt andet er dårlig service. |
||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
On den skal sendes eller byttes på stedet afgør forhandlerne.
Langt langt de fleste opladere er over 2 år gamle, så Apple kunne bare vælge at sige til folk at de skulle smide opladerne ud og købe en ny. Som Samsung gør det med deres tv..... Klaus |
||||||
Steen
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Der plejer ikke at være oplader med til iPods, så det er nok aktuelt for dig.
|
||||||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Så ingen lader ifølge ovenstående. Mvh. JørgenT
|
||||||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Godt at vide. Mange tak for oplysningen. |
||||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det bliver spændende, når jeg skal til Rødovre i morgen.
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |