|
Ombytning af lader, men nej? |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så bruger du iPhone-opladerer til dine iPads, og du vil opleve væsentligt hurtigere ladetid med 12W adaptere (som burde have været i æsken til mindst den nye du har).
Jeg kan ikke huske hvad iPad 1 blev leveret med, men jeg mener ikke at det var en A1300. |
||||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg har tænkt mig at fortsætte med at bruge min originale Apple lader som jeg har kvittering på.
Den har været brugt til min iPod og min kones arbejds telefon. Endnu et argument for at holde sig langt væk fra Apples elendige kundeservice. Hi-fi klubben stoppede med at sælge Apples produkter fordi deres service var for ringe. Det kunne de ikke byde deres kunder. |
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
12W adapteren ser helt anderledes ud. Dine iPads vil lade meget hurtigere. |
||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jonas.
Watt'ene er ligegyldige. Det er blot et spørgsmål on, hvor hurtigt de oplader apparatet. M.v.h. |
||||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Lunddal
Det er nu 10W adaptere. m.v.h. |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Fra iPad 4 gik de over til 12W.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Øøhh nej! Ladedimsen til iPad er 4 gange så stor som til iPhonen. Hvordan kan man tage fejl. |
||||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Altså hvordan sammenhængen er skal jeg ikke kunne sige, men når kæresten lader sin iPhone 4's med iPadladeren så, er det korrekt at 100% opnåes væsentligt hurtigere end med iPhoneladeren, men tilgængelige er batteriet også væsentligt hurtigere tomt igen end med iPhoneladeren. Kunne gå fra 100 til sluk på 9 timers standby. Slukkede pludseligt ved 20% osv.
Jeg var på vej til at skifte batteri i den, da hun i et par dage brugte iPhoneladeren og så sagde at nu virker den ordentligt igen. Testede et par dage med iPadladeren, og mønsteret kom tilbage. Nu bruger hun kun iPhoneladeren og har ingen problemer. |
||||
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vi har kun de små frække der hjemme måske konen har smidt de andre ud fordi de er store og grimme ;O) Hilsen |
||||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Flemming Larsen.
Ja sikkert, men nu skrev OP jo at han havde to ældre iPads. M.v.h. |
||||
KBAndersen
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er f.. dårlig elektronik, styring af ladning til Iphone, Ipad, hvis ikke de kan tåle en anden usb lader. For mig lyder det fuldstændigt åndssvagt at der skal bruges præcis den rette usb lader. Elektronikken i Iphone burde kunne styre ladestrømmen og ikke laderen der styre strømmen.
Har ikke selv Iphone, men ungerne har plus Ipads og der har vi brugt tilfældige ladere. Er godt klar over Ipad gerne vil have en større ladestrøm , eller rettere de kan udnytte en kraftigere ladning. Vi har ikke problemer... Endnu. |
||||
Mvh
Kenneth B. Andersen |
||||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Og 1 ny Redigeret af lunddal - 19-Juni-2014 kl. 10:20 |
||||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |