|
Ombytning af strømforsyning - reklamationsret? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver nok svært, at få Humac til at se på en reklamationssag, hvor den oprindelig solgte enhed er efter garanti/reklamationsudløb. Og så til og med på en lader, som de ikke engang selv har udleveret! At Eplehuset vælger - under reklamationsperioden - at ombytte laderen, giver efter mig overbevisning, reklamationsforpligtelsen på den "nye" lader... M.v.h.
|
|
Fnulder
Guld medlem Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
|
At du har købt produktet i Humac og ikke Eplehuset ændre jo sagen helt. Så kan jeg godt forstå Eplehuset siger det er en sag mellem dig og Apple hvor Eplehuset bare en mellemmand der, i mine øje, yder en en god service ved at tage din lader ind.
Kan også godt forstå Eplehuset vil have laderen undersøgt grundig før de gør noget ved den. Hvis de bare gav dig en ny med det samme og Apple så afviser din defekte lader fordi den ikke var dækket, så stod Eplehuset med en regning på ny lader de ikke får dækket nogen steder.
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har forstået at Eplehuset tidligere har ombyttet laderen - ik'? Så det produkt (laderen), er ikke fra Humac! M.v.h.
|
|
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener at have fået at vide, at official apple resellers tager sig af alle sager vedrørende Apple-produkter. Desuden mener jeg også at have fået at vide, at køber noget noget af Apple.dk, så beder de en om at gå ned til Eplehuset eller Humac hvis produktet går i stykker. Den gang min første oplader gik i stykker, så spurgte jeg inde i Eplehuset hvad jeg skulle gøre. De forklarede mig at jeg skulle aflevere den hos dem, fordi de var langt hurtigere end Humac til at reparere produkterne. Så da jeg fik udleveret den nye oplader af Eplehuset, så jeg ret sikker på at sagen om opladeren bliver til en sag mellem dem og jeg. |
|
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidste update:
I dag tikkede der en SMS ind, hvor i der stod at jeg kunne hente min oplader. Og ganske rigtigt, da jeg kom der ned var der intet problem med at få en helt ny oplader. Den blev dog hentet nede hos deres teknikker. Jeg er selvfølgelig glad for, at jeg har fået en ny oplader ikke 24 timer efter jeg har afleveret den. Men alligevel må jeg undre mig lidt over, hvorfor de ikke bare kunne have sagt at de lige kiggede på det i løbet af dagen, eller ombyttede den med det samme. Hvorfor hele denne fadæse om at den skulle ind til Apple, og at man i første omgang ikke vil anderkende reklamationsretten. Men alt i alt, så sidder jeg nu med en ny oplader.
|
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og forhåbentlig en ny kvittering?
|
|
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået en færdigrapport. Det må være gyldigt nok, hvis uheldet skulle være ude igen. |
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, når man offentliggør disse sager, så bliver kundeservice lige pludselig en helt anden..
Hvad kan man lære fra disse sager? - hold jer væk fra Humac og Eplehuset medmindre i har styr på dine rettigheder som forbruger i DK/EU.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |