recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - One Plus Nord 2G - Apps forslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

One Plus Nord 2G - Apps forslag

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dres1625 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Marts-2012
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dres1625 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: One Plus Nord 2G - Apps forslag
    Sendt: 28-Oktober-2022 kl. 12:08
Hejsa
Jeg har en One Plus Nord 2G mobil, som jeg har problemer med. Når jeg downloader filer fra Facebook som fx et dokument eller billede, og jeg skal åbne det. Så forslår den 2 apps, som intet med dokument eller billeder filer har at gøre. Så kigger jeg i downloaded filer, og der ligger de ikke. Så jeg ved ikke rigtig hvad der sker.
Hvis jeg logger på min computer og henter dem ned, så er der ingen problemer. Så er der noget forkert i opsætning eller i sikkerhed??

De filer er i private grupper, som forældre grupper til elever på efterskole. Så jeg skal på computeren hver gang for at få de filer.

Håber I kan hjælpe??

Mvh
Dres
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu