|
OnePlus One - Invitationskæde |
Besvar | Side <1234 50> |
Forfatter | |
BHEdk
Ny bruger Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har skrevet mig på og efterfølgende tilføjet mail
|
|
Svelle
Bruger Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skrev mig på i formiddags og venter i spænding :-)
|
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser rigtig godt ud, rart der endelig kom lidt struktur på det hele
I øvrigt vil jeg meget gerne have fingre i en 64GB model hvis det kunne skrives på |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
rawi
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt initiativ! Bravo!
|
|
hcgl
Ny bruger Oprettet: 29-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jer der allerede er på listen fra tidligere kan tilføje jeres oplysninger i dette Google Docs dokument:
|
|
kreissl
Bruger Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er pointen i at have 2 regneark?
(hvor jeg f.eks. ikke står på det andet :-)) |
|
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg modtog min telefon i sidste uge, men har ligesom andre heller ikke modtaget invites endnu.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
hcgl
Ny bruger Oprettet: 29-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej - du skal kun bruge det regneark hvor du selv kan skrive i hvis du allerede stod på listen før vi skiftede. :) Ellers skal du bruge formularen, som så automatisk kommer ind i et regneark. |
|
minusop
Guld medlem Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super - har skrevet mig på....
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
nAlen
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super arbejde... Er kun nummer 9, så regner med det bliver en god sommer... Ligeledes for de 3 der står efter mig derpå ;)
fantastisk initiativ det her :)
|
|
MarkR
Bruger Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
|
Grunden til at I ikke har modtaget jeres invitationer er, at one plus frigiver invitationer i portioner, så de kan regulere mængden af invitationer i omløb. Hvis dette ikke var tilfældet havde de ingen måde at sikre sig at deres produktion kunne svare mængden af invitationer :)
Min OPO er lige blevet afstendt. Hvis ingen af familien vil have invites, kommer mine invites herind når jeg får dem :)
|
|
FinnL
Ny bruger Oprettet: 23-Maj-2006 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også skrevet mig på.
Det virker lidt mere overskueligt herinde, end på OneplusOne forumet... Tak for initiativet :)
|
|
Besvar | Side <1234 50> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |