recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OnePlus One - Invitationskæde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OnePlus One - Invitationskæde

Besvar Besvar Side  <1234 50>
Forfatter
Besked
BHEdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BHEdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 19:25
Jeg har skrevet mig på og efterfølgende tilføjet mail
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 21:58
Skrev mig på i formiddags og venter i spænding :-)
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 22:28
Ser rigtig godt ud, rart der endelig kom lidt struktur på det hele Tongue

I øvrigt vil jeg meget gerne have fingre i en 64GB model hvis det kunne skrives på Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 22:51
Godt initiativ! Bravo!
Til top
hcgl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juli-2014
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hcgl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 00:22
Jer der allerede er på listen fra tidligere kan tilføje jeres oplysninger i dette Google Docs dokument:

Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2007
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 10:51
Hvad er pointen i at have 2 regneark?
(hvor jeg f.eks. ikke står på det andet :-))

Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 16:54
Jeg modtog min telefon i sidste uge, men har ligesom andre heller ikke modtaget invites endnu.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
hcgl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Juli-2014
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hcgl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af kreissl kreissl skrev:

Hvad er pointen i at have 2 regneark?
(hvor jeg f.eks. ikke står på det andet :-))

Hej - du skal kun bruge det regneark hvor du selv kan skrive i hvis du allerede stod på listen før vi skiftede. :) Ellers skal du bruge formularen, som så automatisk kommer ind i et regneark. 
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 20:40
Super - har skrevet mig på....
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 12:54
Super arbejde... Er kun nummer 9, så regner med det bliver en god sommer... Ligeledes for de 3 der står efter mig derpå ;)

fantastisk initiativ det her :)
Til top
MarkR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2009
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 16:12
Grunden til at I ikke har modtaget jeres invitationer er, at one plus frigiver invitationer i portioner, så de kan regulere mængden af invitationer i omløb. Hvis dette ikke var tilfældet havde de ingen måde at sikre sig at deres produktion kunne svare mængden af invitationer :)

Min OPO er lige blevet afstendt. Hvis ingen af familien vil have invites, kommer mine invites herind når jeg får dem :)
Til top
FinnL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FinnL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 13:19
Jeg har også skrevet mig på. 
Det virker lidt mere overskueligt herinde, end på OneplusOne forumet...
Tak for initiativet :)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 50>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu