|
OnePlus One - Invitationskæde |
Besvar | Side <12345 50> |
Forfatter | |
mikker1448
Junior bruger Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for initiativet. Det bliver spændende at modtage invite og senere OPO.
|
|
CasperF
Ny bruger Oprettet: 21-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der sendt PM til Splinten, håber han giver lyd fra sig, da der kun er 23 timer på min resterende invite.
|
|
kreissl
Bruger Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skønt, at der er kommet lidt gang i det :-)
|
|
The Dude
Bruger Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror, jeg har misforstået brugen af formularen; eller også har jeg bare brugt den forkert. Jeg var heldig at få en invite fra en bruger på OnePlus's forum, så jeg kan godt slettes af listen igen.
|
|
Kenneth84
Ny bruger Oprettet: 03-August-2014 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har skrevet mig på listen men jeg kan ikke se mit navn!
|
|
jbl_
Ny bruger Oprettet: 03-August-2014 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også skrevet mig på listen
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
syndes det er et sjovt billed der tegner sig af dette når man ser på hvormange nye bruger samt hvor mange første gangs posters der kommer frem
|
|
jbl_
Ny bruger Oprettet: 03-August-2014 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg kan ikke rigtig se hvordan din kommentar bidrager til denne tråd. Som jeg forstår det bliver invites givet til dem i listen i den rækkefølge de står i. At man er ny bruger har ikke rigtigt nogen betydning ift det ellers har jeg nok misforstået noget der.
|
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg bestilt en 64 GB.
En stor tak til CasperF. Jeg videregiver naturligvis mine invites herinde, når jeg får dem!!!
|
|
Splinten
Guld medlem Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gerne skrive på listen, at jeg har fået invite, men kan ikke få lov på denne:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jN4bp85l7qsFLO2G3dLRJcRpg8Jb2JhFQgXlGk_yQXI/edit?usp=sharing Men jeg har dog skrevet i dette ark: Er det til at styre?
|
|
nAlen
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Funktioner
Tak(0)
|
er det ikke lidt for spændende at have et dokument alle og enhver kan redigere i ? :)
|
|
hcgl
Ny bruger Oprettet: 29-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej drenge - det er vigtigt at pointere at det link man kan redigere, KUN er til dem jeg ikke havde informationerne på da jeg startede tråden. Alle jeg andre SKAL bruge formularen, og for at redigere trykker i på mit link til formularen endnu en gang og redigerer jeres svar så der er kryds i "Jeg-harfået-invite" feltet! :)
|
|
Besvar | Side <12345 50> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |