|
OnePlus One - Invitationskæde |
Besvar ![]() |
Side <1 3233343536 50> |
Forfatter | ||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
1 invite sendt til jon3
2 stk haves endnu Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
|
![]() |
||
ChristianRiis1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
|
Jeg vil blive superglad, hvis nogen ville sende en invite i min retning. Det kunne hurtigt redde min weekend.
|
||
![]() |
||
|
Og du fik min sidste invite (for denne gang) Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
bje74 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2014 Status: Offline Point: 1 |
|
2 stk invites haves til 64gb sandstone modellen
Først til mølle Send pm |
||
![]() |
||
millenium ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2014 Sted: Djursland Status: Offline Point: 4 |
|
Så er der en invite til en 64GB sandstone. Først til mølle princippet. Send pm
|
||
![]() |
||
|
Og den blev så ikke udnyttet indenfor de 24 timer efter claim, så den er tilbage til mig til ny uddeling.
![]() |
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
har stadig 2 stk invites til 64gb sandstone
|
||
![]() |
||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
|
Har 3 invites til 64 sandstone black. Send mig en PM hvis du er interesseret.
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
|
Har også lige fået 3 invites til deling - 6 dage endnu til bestilling
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
|
Mine er brugt.
|
||
![]() |
||
AlJones ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
|
Her er en invite for en 65GB Sandstone Black:
Læg en besked her når den er brugt. Al J. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3233343536 50> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |