recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo 705 - A/V Sync
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo 705 - A/V Sync

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo 705 - A/V Sync
    Sendt: 31-Januar-2008 kl. 19:45

Jeg har forbundet min skærm (Pioneer 427) med min reciever (Onkyo 705) med et analog signalkabel til TV/Game indgangen.

Men der er forsinkelse på lyden, hvilket jeg har forsøgt at justere ved hjælp af A/V Sync på receiveren, men man kan underligt nok kun justere i positiv retning, altså fra 0 til 250 milliseconder, men forsinkelsen bliver kun større når jeg går i positiv retning.

Kan man få den til at gå i negativ retning eller hvordan får jeg løst mit problem?

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 20:13
Har du prøvet med digital forbindelse - coax eller toslink? Jeg oplever ingen forsinkelse ved TV modtagelse med digital coax. Til gengæld er der en smule med toslink fra HDD til Surround.
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 20:30

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har du prøvet med digital forbindelse - coax eller toslink?

Jeg ville også foretrække en digital forbindelse, men min skærm har kun analog output. Jeg burde selvfølgelig tilslutte min selector direkte til min receiver, men gider ikke købe det kabel der skal bruges, da jeg kun venter på at den nye selector med harddisk kommer på markedet.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 22:49
Har selv kig på 705eren. Men da jeg er "opvokset" med den rene lyd fra Pioneer, har jeg det lidt svært med at skal til at "købe katten i sækken", jeg aner jo ikke om det er den lyd jeg vil have.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu