recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - onkyo i england
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketonkyo i england

 Besvar Besvar Side  <12345 17>
Forfatter
Besked
pekner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 13:24

 

Oprindeligt skrevet af Fromme Fromme skrev:


Da de har haft problemer med at få den på lager, er den først blevet sendt afsted i dag. Jeg har dog været i kontakt med dem løbende, så var godt klar over, at der ville gå lidt tid. Nu glæder jeg mig bare til at modtage den.

Jeg har også en 706 i order hos www.audioaffair.co.uk, men de har endnu ikke kunne levere. I følge deres support mand Alex venter de på en leverance fra Onkyo. Er der nogen som har modtaget deres bestilling eller venter i også spændt?

Til top
Tjalfisken Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af pekner pekner skrev:

 

Oprindeligt skrevet af Tjalfisken Tjalfisken skrev:


Da de har haft problemer med at få den på lager, er den først blevet sendt afsted i dag. Jeg har dog været i kontakt med dem løbende, så var godt klar over, at der ville gå lidt tid. Nu glæder jeg mig bare til at modtage den.

Jeg har også en 706 i order hos www.audioaffair.co.uk, men de har endnu ikke kunne levere. I følge deres support mand Alex venter de på en leverance fra Onkyo. Er der nogen som har modtaget deres bestilling eller venter i også spændt?



Min er ikke sendt afsted alligevel, de var for hurtigt ude, da de sagde det. De regner med at kunne sende den, i denne uge. Den har jeg bare hørt en del gange efterhånden. Når, men der er vel ikke så meget andet at gøre, end at vente lidt mere.


Redigeret af Tjalfisken - 21-Januar-2009 kl. 15:50
Til top
Fromme Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af pekner pekner skrev:

 

Oprindeligt skrevet af Fromme Fromme skrev:


Da de har haft problemer med at få den på lager, er den først blevet sendt afsted i dag. Jeg har dog været i kontakt med dem løbende, så var godt klar over, at der ville gå lidt tid. Nu glæder jeg mig bare til at modtage den.

Jeg har også en 706 i order hos www.audioaffair.co.uk, men de har endnu ikke kunne levere. I følge deres support mand Alex venter de på en leverance fra Onkyo. Er der nogen som har modtaget deres bestilling eller venter i også spændt?

Det var nu ikke mig men Tjalfisken der skrev :-)

Har en 876 i ordrer fra audioaffair, pengene blev trukket med det samme, skrev til ham tirsdag i sidste uge og han svarede at de lige var kommet og han havde sendt den samme dag. Men der er nu gået 8 dage og den er ikke kommet, har heller ikke kunnet få et pakke nr. fra ham.

Er sgu ved at få kolde fødder, snakker vist snart med banken om det her.

Tjalfisken: Har du fået din levering..?

Til top
Fromme Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 15:59

Hov nåede ikke at se Tjalfisken's indlæg før jeg skrev.

Læser lige i en anden tråd om gode erfarringer med Audioaffair.....

Til top
Tjalfisken Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 00:53
Har lige fået en ny mail fra dem. Nu siger de, at der vil gå 1-2 uger, før de får den på lager igen, så hvis jeg ville, kunne jeg få en 606 i stedet, og så selvfølgelig få penge tilbage, eller bare vente på den kom på lager. Jeg valgte det sidste, da det ikke rigtig haster med at modtage den. Han beklagede forresten meget!
Til top
pekner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2009 kl. 15:52

Har idag via e-mail endnu engang spurgt til et forventet leveringstidspunkt og fået følgende svar:

"Sorry again for the delay - we have had confirmation they are due mid next week and your order will then ship ASAP on the fastest possible service"

 

Jeg giver dem endnu en chance for at levere, før jeg opgiver dem helt:)

Til top
Fromme Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 21:09

Hej med jer

Er der overhovedet nogen der har fået pakker fra audioaffair for nylig?

Til top
per falck Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2009 kl. 21:59

hyperfi.uk

kan anbefales, super service, købte via amazon.uk men ordnede de sidste over tlf. da der kom 30 £ ekstra på i fragt.

onkyo 876  og dvd 405 

880 £ total incl levering. fik den i løbet af 5 dage

ialt 6952 kr leveret

det er okay for mig

Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 08:40

Jeg afventer også en 706 fra Audioaffair. Bestilte den 1 januar, så det er sku ved at være lidt lamt. Min kammerat bestilte en 606, den havde han efter 5 dage, så jeg gider sku snart ikke at vente mere.

Har en mistanke om at de har "fortrudt" den lave pris der lå der et par dage, og nu trækker tiden så folk afbestiller, men håber ikke det er sådan det forholder sig.

Jeg står dog ikke og skal bruge den lige nu, men det er også den eneste grund til at købet ikke er ophævet.

Til top
vang Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-December-2008
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 09:23

Jeg afventer også levering af en 706'er fra audioaffair - bestilte den i starten af januar..

Ikke nok med, at de ikke kan levere - de har også trukket 2 gange for varen..... Jeg har gentagne gange skrevet og ringet til dem.. samme sang hver gang: "Sorry sir.. bla bla bla"

Jeg er frustreret - jeg vil ha' mit hardwarefix!

Til top
pekner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 20:22

Jeg har i dag endnu engang spurgt til hvornår Audioaffair kan levere min 706'er. Nu er leveringstidspunktet udskudt til slutningen af næste uge. Det er 4. gang de udskyder det og derfor har jeg kontaktet Onkyo UK for at høre, om de kan bekræfte den lange ventetid. Her er svaret fra dem:

"Yes, I'm afraid we are struggling to keep up with the demand for our 706 AV receiver. Unfortunately I have no incoming date at the moment."

Det virker som om Audioaffair taler sandt m.h.t. den udskudte levering og vi må bare væbne os med tålmodighed:)

Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af vang vang skrev:

Jeg afventer også levering af en 706'er fra audioaffair - bestilte den i starten af januar..

Ikke nok med, at de ikke kan levere - de har også trukket 2 gange for varen..... Jeg har gentagne gange skrevet og ringet til dem.. samme sang hver gang: "Sorry sir.. bla bla bla"

Jeg er frustreret - jeg vil ha' mit hardwarefix!

Øv, hvordan fandt du ud af de havde trukket 2 gange? Fik du en mail 2 gange eller ved at tjekke netbank? Jeg skal da lige have tjekket ihvertfald.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu