|
Onkyo TX-NR3009 vs TX-NR5008 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Problemerne er: 1. Billedudfald - bliver tiltagende værre og værre, indtil man slet ikke får billed igennem (heller ikke menuen). I begyndelse kan man slukke for receiveren, og så tænde igen lidt senere. 2. Lydudfald - også begyndende periodisk. Det kan være støj i én eller flere kanaler, eller simpelthen tavse kanaler. 3. Netværk fungerer ikke. M.v.h.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
|
Ahh,ok.. Troede du ville sælge, men nej ,jeg ville slet ikke røre ved Onkyo,og slet ikke til 4000,-. Må indrømme,hvis jeg var dig,så kig på en brugt yamaha,denon eller marantz
|
||
![]() |
||
L.B. ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
|
Hvor ser man om ens TX-NR3009 er dækket af HDMI-garantien? Jeg kan ikke finde det på Onkyo's hjemmeside :-(
|
||
mvh Lars
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
ONKYO's hjememside, under support, udviddet garanti. Der kan du taste serienummeret. Husk at markere, at der lydmæssige problemer. Derefter vil du kunne få at vide, om den er dækket. Pas på du ikke fuldfører en RMA!
M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |