|
Onkyo TX-NR609 problemer |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
serpent ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en 609 som har været til rep. Pga. Manglende lyd. Det viste sig hdmki kortet er gået i stykker. Der er så mange problemer med dette at reservedelen er udsolgt, ingen eta. På den.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Har den været til reparation eller er den til reparation?
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
jeg fandt så ud af mit udfald på Tx-nr626 rent faktisk var hdmi kabel til projektor der gjorde det (selvfølelig det dyreste kabel)
men det er da bedre end recivere skulle til rep....
|
|
![]() |
|
serpent ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Den har været.
Prøv at google hdmi board onkyo problems. Køb et andet mærke næste gang. |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Min 3010 døde også, de ville ikke engang fikse den. Jeg tror også det var HDMI kortet der var røget i den, jeg får en ny fredag :)...
Hvad blev status på din? |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Jeg har endnu ikke haft tid til at følge ordentligt op på det.
Onkyo besvarede min henvendelse med, at jeg skulle sende dem alle mulige oplysninger (inkl. kvittering) og endnu engang en beskrivelse. Så ville de efterfølgende se om de kan hjælpe mig. Det er en knald eller fald situation, som jeg ikke har de store forhåbninger til, må jeg erkende. Skulle det dog mod forventning ende i en rep eller ombytning, så står der en repareret/ny Onkyo til salg kort tid efter. ![]() |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Det godt nok træls, jeg skal da også indrømme jeg har tænkt mit - nu hvor mit Hdmi board stod af... Men det gjorde det åbenbart også på lx 83 som jeg har ejet, en arcam avr 400... En nad t747 havde også defekt Hdmi kort... Og det på trods af jeg afbryder al strøm og venter 5 min med at skifte Hdmi kabel osv og gør alt hvad jeg kan selv, for ikke at ødelægge noget.
Omvendt har vi stadigvæk en 4 onkyo indenfor nærmeste kredse, de fejler intet... Det er åbenbart et svagt led ;/ men onkyo er jo desværre mere kendte end andre for det... |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Bladsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2014 Sted: Grindsted Status: Offline Point: 1 |
Hej Kim.
Har du fået løst problemet - ellers se lige YouTube http://www.youtube.com/watch?v=iOAxD0VneDo, jeg har nu haft 2 Onkyo surround forstærkere, og den første mistede lyden efter 1 3/4 år, den blev dog byttet i Elgiganten, den næste en TX-NR 609 mistede lyden efter 2 år og 3 mdr., men tro det eller ej - tricket med varme virkede, og den spiller igen. Hvis du ikke kan se små firkanter i venstre side af displayet, er det HDMI boardet, så prøv tricket med varme. M.v.h. Børge |
|
![]() |
|
Jeg har nu fået en ny receiver af Onkyo!
Min 609s HDMI board døde efter 2,5 år. Fin service. Faktisk opgraderede de mig til en 727, så ret flot af dem i betragtning af garantien var udløbet. Der er nok tale en dårlig 609 serie, men de kunne jo vælge at holde sig til garantien og tage et slag på omdømmet. Jeg har læst mange andre mærker er ramt af denne HDMI fejl, så der har nok være nogle dårlige komponenter i omløb. Dejligt Onkyo ikke vil have dette siddende på sig. |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
hvad skete der konkret med din? Min virker umiddelbart fint nok, men pga konstante problemer med ARC har jeg måttet opgi at bruge de.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Skal Onkyo folket ikke snart have sin egen katagori?
Forslag til Onkyo underkatagorier: Generelle Onkyo problemer. Onkyo og HDMI boards (Hvordan ved jeg det er brændt af?) Forslag til hifi møbler hvor min Onkyo kan stå uden det resultere i spontan selvantændelse. Ved du hvad forskellen på Integra og Onkyo er? |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |