recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-NR646 problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-NR646 problem

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af joern joern skrev:

Hvis indgangen virker med f.eks. min blu ray afspiller, så er det vel ikke der problemet er?
HDMI board fejl starter som periodisk, så helt udelades kan det ikke nødvendigvis.  Wink
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 13:25

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg har givet et bud, men det har du ikke gidet svarer på.

Din beskrivelse er vag. Du er simpelthen nødt til at være meget mere detaljeret.

Hej Per. Jeg beklager hvis du mener at jeg ikke gad svare, men jeg var da overbevist over at mit næste indlæg svarede på dine spørgsmål. Det var der hvor jeg skrev at jeg havde prøvet flere forskellige indgange, men hvis jeg skal være mere præcis så har jeg prøvet at sætte den op til CBL/SAT fra først HDMI 2 og derefter HDMI 6, og derefter som TV til samme indgange. Da det ikke hjalp satte jeg den i hhv HDMI 1 og 3, stadig uden held.

Netværket løste sig selv da jeg gendannede til fabriksindstillinger.
Nej 

Din receiver har 2 HDMI udgangen og det skal være sikker på art sat rigtig op.
Og jeg snakker HDMI udgang og ikke indgange som du snakker om.
De forskellige HDMI indgange er også noget der konf. individuelt i Setupet i receiveren

Har du overhoved noget HDMI der virker??  Kan du se menuen på receiveren på dit TV?

Redigeret af PerW - 14-December-2015 kl. 13:26
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 18:33
Ja da. Min Blu Ray afspiller og Dune virker perfekt. De er sat i HDMI 1 og 3. Udgangen er Master og virker fint. Er også konfigureret til det i indstillingerne
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 18:47
Hvad så hvis du sætter en af dem i den HDMI port, som du prøver at din Clint til? Eller hvad hvis du prøver at sætte din Clint til port 1 eller 3?
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2015 kl. 07:54
Har nogle lange dage på arbejde for tiden, så får ikke testet noget før torsdag, men der vil jeg opdatere firmwaren på min Clint og teste de forslag i er kommet med, så vender frygteligt tilbage om et par dage Wink

Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 12:51
Har nu haft tid til at teste det hele:

Alle HDMI indgange er testede  med min BD. De virker perfekt allesammen
Har opdateret firmwaren på min Clint og tilsluttet den mit tv. Der virker den fint, men når jeg kører den igennem receiveren så får jeg stadig kun lyd og intet billede. Under info på receiveren står der: PCM 2,0, fs 48kHz og 1080i/50 16:9 og pil til højre

Nogen bud på hvad der kan være galt?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 12:55
Sæt Clint til 720p i hdmi udgang. Det er fordi recieveren ikke kan li den opløsning.
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Sæt Clint til 720p i hdmi udgang. Det er fordi recieveren ikke kan li den opløsning.

Det er nu prøvet - med samme resultat. Info under video siger:
1280 x 720P 50hZ
YCbCr444 24bit
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 15:20

1280 x 720P 50hZ
YCbCr444 24bit

Og det er såvidt jeg ved heller ikke ok. Der skal stå RGB istedet for YCbCr444
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 16:41

1280 x 720P 50hZ
YCbCr444 24bit

Ok, har du et forslag til hvad jeg skal gøre?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 16:50

1280 x 720P 50hZ
YCbCr444 24bit

Ok, har du et forslag til hvad jeg skal gøre?
Ja skifte hdmi udgang til RGB på Clint'en
Til top
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 17:37
Er lige prøvet. Det kan ikke indstilles på Clint'en. Der kan jeg kun sætte opløsning, pal/ntsc og rgb. Ingen HDMI indstillinger.

Spørgsmålet er så om jeg skal skrotte Clint'en og købe en anden tv-boks ?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu