|
Onkyo TX-NR646 problem |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5308 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|||
Nej Din receiver har 2 HDMI udgangen og det skal være sikker på art sat rigtig op. Og jeg snakker HDMI udgang og ikke indgange som du snakker om. De forskellige HDMI indgange er også noget der konf. individuelt i Setupet i receiveren Har du overhoved noget HDMI der virker?? Kan du se menuen på receiveren på dit TV?
Redigeret af PerW - 14-December-2015 kl. 13:26 |
||||
![]() |
||||
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
|||
Ja da. Min Blu Ray afspiller og Dune virker perfekt. De er sat i HDMI 1 og 3. Udgangen er Master og virker fint. Er også konfigureret til det i indstillingerne
|
||||
![]() |
||||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|||
Hvad så hvis du sætter en af dem i den HDMI port, som du prøver at din Clint til? Eller hvad hvis du prøver at sætte din Clint til port 1 eller 3?
|
||||
![]() |
||||
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
|||
Har nogle lange dage på arbejde for tiden, så får ikke testet noget før torsdag, men der vil jeg opdatere firmwaren på min Clint og teste de forslag i er kommet med, så vender frygteligt tilbage om et par dage
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Har nu haft tid til at teste det hele:
Alle HDMI indgange er testede med min BD. De virker perfekt allesammen Har opdateret firmwaren på min Clint og tilsluttet den mit tv. Der virker den fint, men når jeg kører den igennem receiveren så får jeg stadig kun lyd og intet billede. Under info på receiveren står der: PCM 2,0, fs 48kHz og 1080i/50 16:9 og pil til højre Nogen bud på hvad der kan være galt?
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Sæt Clint til 720p i hdmi udgang. Det er fordi recieveren ikke kan li den opløsning.
|
||||
![]() |
||||
|||
Det er nu prøvet - med samme resultat. Info under video siger: 1280 x 720P 50hZ YCbCr444 24bit
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Og det er såvidt jeg ved heller ikke ok. Der skal stå RGB istedet for YCbCr444 |
||||
![]() |
||||
|||
Ok, har du et forslag til hvad jeg skal gøre?
|
||||
![]() |
||||
|||
Ja skifte hdmi udgang til RGB på Clint'en
|
||||
![]() |
||||
|||
Er lige prøvet. Det kan ikke indstilles på Clint'en. Der kan jeg kun sætte opløsning, pal/ntsc og rgb. Ingen HDMI indstillinger.
Spørgsmålet er så om jeg skal skrotte Clint'en og købe en anden tv-boks ?
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |