|
Opdater standardsøgemaskine? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg brugte chrome som stanard indtil for ca 3 mdr siden pga konstante fejl, blev langsom og mange youtube videoer kunne slet ikke afspilles. (Sort skærm og evig load) Bruger idag firefox som jeg synes er bedre/hurtigere end chrome og med langt mindre fejl (Chrome er afinstallere og installeret flere gange med samme resultat) ![]() Det eneste jeg savner er den direkte oversættelse Redigeret af 8x100 - 17-December-2014 kl. 17:46 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så er det derfor, den nogle gange er noget sløv til at tilgå enkelte sider... Der skal nogle gang en ordentlig tur med CCleaner til, for at den virker! Men ellers kører Chrome for mig, mere stabil end IE, som lige pludselig uden varsel lukker ned, eller låser fast.
Redigeret af turbo2 - 17-December-2014 kl. 18:05 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |