|
Opgradering af receiver til B&W 601 |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det har jeg ikke skrevet noget om. Jeg har skrevet at de snyder, ment på den måde at når du anvender bilen, bruger den mere brændstof end opgivet, capishe? |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Du skrev: "Det er netop svært at sammenligne udgangs effekt. De "snyder" ligesom bilproducenterne gør med benzinforbrug." Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Ja de snyder på den måde jeg har forklaret dig. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
||
Dem med forstærker effekten? Klaus |
|||
![]() |
|||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
||
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=321053 den her kan sparke liv i dem
![]() |
|||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|||
![]() |
|||
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
||
Gælder det også Pioneer,har ellers overvejet denne model,men den er lidt oppe imod Marantz. Mvh |
|||
![]() |
|||
nkaad ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2017 Sted: Randers Status: Offline Point: 110 |
||
Jeg kan se at den er kraftig, men igen omkring watt, så matcher den min Denon (75W) med har til gengæld kun to hdmi 1.1 indgange - det er jeg bange for bliver for lidt Men tak for tippet - måske skal jeg se efter andre mærker end Denon?? :) Mvh Nikolai
|
|||
![]() |
|||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
||
De hk watt er ikke Denon watt den har meget mere strøm end din denon du skal ikke se så meget på watt men hvor strømstærk en forstærker er.
jeg havde sådan en i tidernes morgen og den er meget strømstærk trak alt jeg testede den med. Har kun haft en reciever med flere kræfter og det var en Sunfire til 48k Den smider 90w i 8 ohm ud ved 2 kanaler drevet på en gang og har en 1180 w pu ved din denon som har en 450w pu ser regnestykket således ud 450w delt med 7 er 64 w pr kanal ved alle 7 drevet på en gang men da det jo er en ab forstærker går ca det halve til varme udvikling displays osv så har du 33w ved 7 kanaler drevet på en gang og her er forskel på en denon pu på 450w og en avr 645 på 1180 pu altså næsten 3 gange mere kraft til at styre dine ht så vil du ha reciever så bliver det svært at finde noget med mere kraft end den h/k
![]() Redigeret af helljohn - 23-Februar-2017 kl. 09:40 |
|||
|
|||
![]() |
|||
nkaad ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2017 Sted: Randers Status: Offline Point: 110 |
||
Tak! Det giver god mening at der skal være strøm/power nok til at håndtere højtalerne. Det tager jeg med videre :) Jeg er dog nervøs for at der kun er to hdmi indgange i den linkede HK, men jeg vil tage dit input med videre. Jeg kan faktisk godt huske at jeg i "gamle" dage fik at vide, at jeg skulle købe forstærker efter vægt, da det handler om strømspoler mv. som skal have overskud til at levere kraften :)
|
|||
![]() |
|||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
||
Hvis du skal have HDMI igennem din AVR så lad være med at købe noget der et alt for gammelt. Hvis du overvejer UHD skal du være opmærksom på HDCP 2.2 også.
|
|||
![]() |
|||
||
Tak! Jeg skal have HDMI igennem min AVR - i dag har jeg Apple-tv, satelitboks, BluRay afspiller og en PS3 Så fire en minimum :)
|
|||
![]() |
|||
||
Så ville jeg overveje en reciever med pre out og en 2 kanals effekt eller en stereo forstærker med cinema pass det bliver svært at finde en reciever der kan få det bedste ud af de b&₩ har selv en marantz sr 7009 og selv om den på papir skulle være stærk nok så døjer den lidt med svære ht derfor trækker min marantz pm14s1 se mine fronte
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |