|
Opløsning på 27" skærm |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til diablo/almindeligt brug behøver du ikke at bekymre dig om opdateringshastigheden. Skærmen jeg linkede til har IPS panel som giver en række billedmæssige fordele men som også er langsommere end de TN paneler som sidder i de fleste skærme - Jeg synes dog at fordelene så langt opvejer ulemperne. HDMI tilslutning er fint at have, men skal du bare sætte en PC til kan du ligesågodt bruge DVI - så nej jeg mener at det ikke bør betyde noget. Kan ikke give dig et forslag til en PC, da jeg bygger mine selv - Her får jeg mere for pengene, og kan selv vælge præcist hvilke komponenter jeg vil have. Jeg ville nok vælge en i5 2500K, det jeg sparede i forhold til en I7, ville så betale ca. en halv SSD disk. Personligt ville jeg ikke købe en ny PC i dag, uden at sætte en SSD i til styresystemet - Det er nok den bedste invistering du kan gøre. Alternativt kan man også vente 1-2 måneder på de nye Ivy Bridge CPU'er fra intel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |