recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opløsning på 27" skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opløsning på 27" skærm

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2012 kl. 08:19
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Tak for info    24" er helt fint. Er en responstid på 8 ms hurtig nok til spil som fx Diablo III?

Har det nogen betydning, at der ingen hdmi-tilslutninger er?

Nu da du er igang med at komme med gode råd, har du så ligeså godt råd - måske endda konkrete bud - på en pc? Jeg gider ikke langsomme computere, så jeg har en ide om i5 eller i7, over 3ghz og minimum 8gb ddr3 ram. Men jeg aner det ikke, da det blot er tal for mig. Priside er 6-7 k alt inkl. (men ekskl skærm)

Tak for hjælpen.

Til diablo/almindeligt brug behøver du ikke at bekymre dig om opdateringshastigheden. Skærmen jeg linkede til har IPS panel som giver en række billedmæssige fordele men som også er langsommere end de TN paneler som sidder i de fleste skærme - Jeg synes dog at fordelene så langt opvejer ulemperne.

HDMI tilslutning er fint at have, men skal du bare sætte en PC til kan du ligesågodt bruge DVI - så nej jeg mener at det ikke bør betyde noget.

Kan ikke give dig et forslag til en PC, da jeg bygger mine selv - Her får jeg mere for pengene, og kan selv vælge præcist hvilke komponenter jeg vil have. Jeg ville nok vælge en i5 2500K, det jeg sparede i forhold til en I7, ville så betale ca. en halv SSD disk.

Personligt ville jeg ikke købe en ny PC i dag, uden at sætte en SSD i til styresystemet - Det er nok den bedste invistering du kan gøre.

Alternativt kan man også vente 1-2 måneder på de nye Ivy Bridge CPU'er fra intel
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu