recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo 983 og reg. 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOppo 983 og reg. 1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hellediedk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Oppo 983 og reg. 1
    Sendt: 06-Maj-2009 kl. 11:10
Hey.

Jeg har et problem når jeg afspiller reg 1 film på denne afspiller. Det hakker en del i billedet. Har prøvet med to forskellige "skærme". Først projektor og senere pio 5090H og det er det samme. Jeg har både prøvet at sende et 720p og 1080p signal og der var ingen forskel. Nogen, der har et forslag?

/jonathan
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 15:39

Oprindeligt skrevet af hellediedk hellediedk skrev:

Hey.

Jeg har et problem når jeg afspiller reg 1 film på denne afspiller. Det hakker en del i billedet. Har prøvet med to forskellige "skærme". Først projektor og senere pio 5090H og det er det samme. Jeg har både prøvet at sende et 720p og 1080p signal og der var ingen forskel. Nogen, der har et forslag?

Du har formentligt afspilleren sat op til PAL output, så konverterer den NTSC film til 50 Hz, også på HDMI udgangen. Du skal sætte output til "auto":

Stop afspilning>setup>preferences>tv type>auto.

(side 58 i manualen).

Bemærk at hvis du vælger output med p/n knappen på fjernbetjeningen, bevares det ikke som en permanent indstilling.



Redigeret af AV Precision - 06-Maj-2009 kl. 15:40
Til top
hellediedk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2009 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af AV Precision AV Precision skrev:

Oprindeligt skrevet af hellediedk hellediedk skrev:

Hey.

Jeg har et problem når jeg afspiller reg 1 film på denne afspiller. Det hakker en del i billedet. Har prøvet med to forskellige "skærme". Først projektor og senere pio 5090H og det er det samme. Jeg har både prøvet at sende et 720p og 1080p signal og der var ingen forskel. Nogen, der har et forslag?

Du har formentligt afspilleren sat op til PAL output, så konverterer den NTSC film til 50 Hz, også på HDMI udgangen. Du skal sætte output til "auto":

Stop afspilning>setup>preferences>tv type>auto.

(side 58 i manualen).

Bemærk at hvis du vælger output med p/n knappen på fjernbetjeningen, bevares det ikke som en permanent indstilling.




Hurra... Det virker :-) Tusind tak for hjælpen...

/jonathan
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu