recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oppo BDP-103 nu hos recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oppo BDP-103 nu hos recordere.dk

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 20:26
Svar fra Oppo vedr Netflix:

"The current BDP-10x series of players will support international Netflix streams. However, the current BDP-9x series of players will likely not support international Netflix as these players are restricted to the 2.1 interface. The newer 3.0 interface is required for international Netflix."
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 08:54
Til de af jer der er interesseret i at vide mere om Oppo BDP-103, findes det på "Nettet", en glimrende side, der godt nok er uofficiel (jeg har ikke fundet fejl på siden). Her fortæller der om dels forskelle til BDP-93 og til BDP-103, men også om alle de funktioner og muligheder der er ved også BDP-103.Smile
 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2012 kl. 21:51
Og så kan jeg berette, at jeg nu har lavet en anmeldelse til recordere.dk af den nye Oppo BDP-103EU. Anmeldelsen kommer dog først på forsiden tirsdag eller onsdag, da redaktøren pt. er bortrejst.
 
Nyd turen LarsTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu