|
Oppo BDP-103 nu hos recordere.dk |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Svar fra Oppo vedr Netflix:
"The current BDP-10x series of players will support international Netflix streams. However, the current BDP-9x series of players will likely not support international Netflix as these players are restricted to the 2.1 interface. The newer 3.0 interface is required for international Netflix." |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til de af jer der er interesseret i at vide mere om Oppo BDP-103, findes det på "Nettet", en glimrende side, der godt nok er uofficiel (jeg har ikke fundet fejl på siden). Her fortæller der om dels forskelle til BDP-93 og til BDP-103, men også om alle de funktioner og muligheder der er ved også BDP-103.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og så kan jeg berette, at jeg nu har lavet en anmeldelse til recordere.dk af den nye Oppo BDP-103EU. Anmeldelsen kommer dog først på forsiden tirsdag eller onsdag, da redaktøren pt. er bortrejst.
Nyd turen Lars
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |