|
Oppo BDP-103EU tråden, ny firmware |
Besvar ![]() |
Side <12345 18> |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() Redigeret af Hother - 23-November-2012 kl. 12:29 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
||
Nu var det mere film jeg tænkte på.
Når man trykker på hovedmappen på selve filmens titel, spørger medieafspillere om man vil afspille fra start, afspille fra sidste set, åbne mappen eller annuler.
Når så det kører kan man vælge at skifte de subtitels og lydspor man har valgt at rippe med.
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
||
Det er nok desværre en kende simpelt (ligner vist 83'erens DLNA afspilning en del som jeg lige husker det).. Jeg savner sortering (f.eks efter dato) og nogle shortcuts. Det bliver hurtigt meget tungt med et par tusinde filer i et katalog (og det er lavt sat for mit vedkommende) når man skal bladre ved til f.eks X-Men. Tak fordi du tog et screenshot. |
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
||
Man må tage chancen, har lige bestilt en.
Brugt 93 til salg her inde.
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
SVP03
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
||
jeg går også spændt og venter på opkald fra KT-Radio, om at nu er den kommet, man kan kun håbe på at det bliver Mandag fredagen er gået, |
|||
![]() |
|||
DBear ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
||
Jeg har også bestilt en BDP-103EU og venter MEGET spændt på den (når den kommer)
Er næsten helt oppe og kører ang. denne maskine, forventer meget af den ( nok pga. prisen , :-) )
men også hvad den kan af ting og sager, men tror IKKE at jeg bliver skuffet over OPPO...
Så mangler man lige en 4k skærm man kan se 4k på, men har IKKE lige 200k til et nyt TV lige de første 100 år :-(
|
|||
www.varekurv.dk
|
|||
![]() |
|||
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
||
Jeg overvejer at udskifte min BDP-93 til BDP-103,
men er kommet lidt i tvivl om det er en op eller nedgradering.
Min BDP-93 er i dag forbundet til TV via HDMI 1 og
til forstærker/projektor via HDMI 2. Dette giver så PCM lyd til TV fra HDMI og
fuld HD lyd til forstærker (f..eks DTS Master Audio)
De to HDMI outputs kan altså køre med
hver sit lydformat uafhængigt af hinanden.
Som jeg læser det kan den nye 103 enten splitte
HDMI1 + 2 op i henholdsvis billede fra den ene og lyd fra den anden. Såfremt
man stilller den til ”Dual output” vil den downmixe begge outputs til det
dårligste af de to displays. I dette tilfælde PCM. Er der mon nogen der ved om dette
er tilfældet. Det vil gøre den ubrugelig for mig.
Redigeret af kanvas - 24-November-2012 kl. 13:31 |
|||
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
|||
![]() |
|||
tommykjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2009 Status: Offline Point: 76 |
||
Jeg håber da at min snart dukker op. Den skulle være ankommet hos forhandleren den 20/11 men jeg tror ikke den er dukket op endnu, de var ellers ret sikker på at de fik den senest 21/11 :-(
|
|||
Tommy Jensen
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 18> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |