recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsige Amazon Prime (Løst)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsige Amazon Prime (Løst)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opsige Amazon Prime (Løst)
    Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:19
Jeg har via amazon.co.uk forsøgt at opsige Amazon Prime, men er ikke i stand til det. Jeg har søgt efter div. guides på nettet, men de virker ikke hos mig. Nogle gange henviser de til layout på siden, der ikke harmonerer med det jeg ser på min skærm (ting der iflg. guiden står i venstre side, er i højre side ved mig.

Amazon’s egen guide er heller ingen hjælp.

Går ind på amazon, og åbner menu’en Account & Lists. Vælger Your Prime Membership. Siden åbnes. 
I højre side står der Manage Membership. Jeg åbner menu’en. I bunden af den står der End membership. Jeg trykker, men der sker intet. 

Jeg har også prøvet Update payment Method, og vælge Edit payment method for simpelthen at fjerne kortet, men der sker intet.

Har også prøvet Memberships & Subscriptions, men trykker jeg herefter på Prime Membership føres jeg til en side der ikke findes. Trykkes der på Manage subscriptions og derefter Advanced Controls føres jeg til siden nævnt tidligere, hvor det ikke hjælper at trykke på End Membership.

Der bliver først trukket penge i starten af næste måned, men vil bare gerne have det opsagt mens jeg husker det.


Redigeret af kaizer - 16-Januar-2021 kl. 12:56
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:24
Det kan være, der er sendt en email til dig. Har du tjekket den mail-adresse, du brugte til oprettelsen? I denne mail KAN der så være link, du skal klikke på for at bekræfte en opsigelse.

Mailen kan også være smidt i Spam-mappen...

Dette var bare MIT forslag til, hvad der sker...


Redigeret af mnielsen - 16-Januar-2021 kl. 10:26
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Det kan være, der er sendt en email til dig. Har du tjekket den mail-adresse, du brugte til oprettelsen? I denne mail KAN der så være link, du skal klikke på for at bekræfte en opsigelse.

Mailen kan også være smidt i Spam-mappen...

Dette var bare MIT forslag til, hvad der sker...

Godt forslag, men ingen mail. Heller ikke i uønsket mappen.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:39
Har du prøvet at have en engelsk VPN forbindelse, i mens du er på siden, måske der er konflikt med at ramme den rigtige side, hvis ikke du kommer fra det “rigtige” land.

Jeg mindes noget tilsvarende bøvl, dog med den amerikanske Amazon. 
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Det kan være, der er sendt en email til dig. Har du tjekket den mail-adresse, du brugte til oprettelsen? I denne mail KAN der så være link, du skal klikke på for at bekræfte en opsigelse.

Mailen kan også være smidt i Spam-mappen...

Dette var bare MIT forslag til, hvad der sker...

Godt forslag, men ingen mail. Heller ikke i uønsket mappen.

Har du evt. "AD-dims" slået til for siden? Prøv at slå den fra, for siden.

Eller, prøv at sende en mail til dem.


Det kunne være "Jevers" forslag, som gav pote...


Redigeret af mnielsen - 16-Januar-2021 kl. 10:42
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
jensoest Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-December-2009
Status: Offline
Point: 205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jensoest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:44
Jeg havde på et tidspunkt et issue med ikke at kunne lykkedes med at opsige Amazon Prime Video. Det viste sig, at der er forskel på amazon.co.uk og amazon.com. Jeg havde åbenbart fået oprettet Amazon Prime Video på amazon.com og ikke amazon.co.uk, hvor jeg forsøgte at opsige tjenesten.

Kan du eventuelt sidde med samme problematik? Måske skelnes der også over mod amazon.de. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:45
Eller bare ringe til dem, de har en yderst god kundeservice. Fik tilsendt en netradio portofrit, da jeg klagede over portoen telefonisk. Og da jeg ønskede at returnere netradioen, var det også portofrit med alle penge retur inden for 3 dg.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:48
småvildt jeg husker(sidste år jeg opsagde mit abonnement), så jeg gjorde jeg det bare via deres app på min telefon/tablet. 
Lige ud af landevejen, ingen problemer.

Det kan selvf. Være lavet om.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 10:56
Det norske forbrugerråd har også været efter dem, fordi det er så besværligt.
Denne video forklarer hvordan det skulle være muligt: https://www.youtube.com/watch?v=GpEQ4OWNO4Y
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 11:06
For mig er det bare at åbne abonnement i PC browser, øverste højre hjørne -> Konto og indstilling (der kræves evt Login til brugerkonto), så er der knap til "Opsig medlemskab" 
Mvh. JørgenT
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 11:19
Ingen VPN. Jeg har svært ved at se hvad jeg skulle bruge den til, da jeg har handlet der mange gange uden problemer. 

Ingen Ad-dims. Kunne ikke finde et sted hvor man kunne sende en mail. Man kunne chatte eller ringe. Ingen af delene havde jeg god tid til da jeg var sammen med min søn.

Ingen PC. Bruger iPad. 

Fik en gratis måned før jul da jeg handlede gaver på amazon.co.uk. Det viste sig dog at ingen af varerne var berettiget til Prime. Tænker at det også skal afmeldes på den engelske side. 

Resten af tingene kigger jeg på når jeg har lidt bedre tid.

Ind til videre - tak for hjælpen.





Redigeret af kaizer - 16-Januar-2021 kl. 11:43
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 11:47
Har nu hentet applikationen og den gør ingen forskel. Det sker ikke noget når jeg trykker på End Membership.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu