|
Opsige Amazon Prime (Løst) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har opsagt på denne adresse:
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men er det ikke kun Prime Video? Jeg taler om Amazon Prime.
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det handler om Prime Video, som slet ikke er svært at afmelde. Vi er flere der undrer os over, hvor det er det er gået galt for diverse forbrugerråd. |
|||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så blev det løst.
Jeg skrev til dem via applikationen, og fik svar under en halv time senere. De har afmeldt Prime for mig, og vil endda returnere £7.99 til mig. |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du haft “rigtig” Prime så du kunne tilgå det amerikanske udvalg af streaming?
|
|||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej.
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo. OK, jeg tænkte ikke lige på et det er to forskellige.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor så? |
|||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK, så det var den gratis forsendelse. Den gælder ikke for os. Jeg har prøvet gratis Prime hos både .com og .co.uk igennem årene, men vi får altså ikke gratis forsendelse hertil, selvom deres hjemmeside lokker med det. |
|||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener. Jeg fik gratis adgang til Prime i en måned og fik derved også Prime video. Sidstnævnte havde jeg haft siden de åbnede for adgang, men var netop blevet “opsagt” da jeg ikke nåede at registrere mit nye Visa kort hos dem. Jeg svarede nej til dit spørgsmål da jeg har indtryk af at de har et andet også større udvalg i USA. Jeg var noget undrende over den manglende gratis forsendelse fra dem, da det var den primære grund til at få det. Siden de droppede deres free super saver delivery for ordrer over £25, handler jeg der kun til jul, og udelukkende for at få bøger på engelsk og enkelte film der er umulige at opdrive her hjemme.
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |