Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
pipper
Guld medlem
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2058
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 17:54 |
Jeg har lige testet en HD fra elgiganten (IOMEGA 1TB). Det fungerer fint. Der følger USB kabel på strømforsyning med til 599 kr.
Jeg ville helst være fri for strømforsyningen men talte med Panasonic danmark idag. Her sagde de at usb stikket ikke kan levere strøm nok og man derfor skal have en med strømforsyning.
Jeg har lige testet "direct rec" og timer optagelse. Det virker fint. Jeg mangler lige at teste "live tv" men ved ikke rigtigt lige hvad det er.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7125
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 18:04 |
kører disken så ikke når tv er slukket eller går den i sleep ?
Er der prøvet optagelse fra DVB-C ?
|
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 18:11 |
hansie skrev:
kører disken så ikke når tv er slukket eller går den i sleep ?
Er der prøvet optagelse fra DVB-C ? |
Man kan selvfølgelig slukke den, men hvis man lader den stå tændt bruger den desværre 8 Watt i standby. Jeg tror at vi vil tænde den når vi starter med at se tv og så slukke når vi går i seng. Er der prøvet optagelse fra DVB-C ? - Ved ikke lige hvad du mener, men den optager vel fra den indbyggede tuner. Kvaliteten er rigtig fin.
|
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 19:49 |
pipper skrev:
Jeg har lige testet en HD fra elgiganten (IOMEGA 1TB). Det fungerer fint. Der følger USB kabel på strømforsyning med til 599 kr.
Jeg ville helst være fri for strømforsyningen men talte med Panasonic danmark idag. Her sagde de at usb stikket ikke kan levere strøm nok og man derfor skal have en med strømforsyning.
Jeg har lige testet "direct rec" og timer optagelse. Det virker fint. Jeg mangler lige at teste "live tv" men ved ikke rigtigt lige hvad det er.
|
For lige at forstå dig 100% , så er den iomega fra elgiganten , MED extern strømforsyning?
For den har jeg selv overvejet , det er jo en god pris
MVH
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
E. Larsen
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1427
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 20:46 |
hopgreve skrev:
pipper skrev:
Jeg har lige testet en HD fra elgiganten (IOMEGA 1TB). Det fungerer fint. Der følger USB kabel på strømforsyning med til 599 kr.Jeg ville helst være fri for strømforsyningen men talte med Panasonic danmark idag. Her sagde de at usb stikket ikke kan levere strøm nok og man derfor skal have en med strømforsyning.Jeg har lige testet "direct rec" og timer optagelse. Det virker fint.Jeg mangler lige at teste "live tv" men ved ikke rigtigt lige hvad det er. |
For lige at forstå dig 100% , så er den iomega fra elgiganten , MED extern strømforsyning?
MVH |
Hvad med denne smukke sag ?
Virkelig ram, og den kan tåle at stå fremme ved skærmen
Link:
http://www.dustinhome.dk/pd_5010125265.aspx
|
E.L.
|
hopgreve
Guld medlem
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 20:58 |
Ja den er faktisk meget flot , den skal da også lige være med i mine overvejelser...
MVH
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
psiegumfeldt
Junior bruger
Oprettet: 16-Marts-2010
Point: 20
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 21:40 |
Er det ikke lidt overkill med en 1 TB HD? Så kan man have over 300 spillefilm i SD eller over 100 i HD, kommer der overhovedet så meget i TV som er værd at optage? Desuden så skal man vel acceptere en rimelig høj standby strøm eller gå og tænde og slukke.
Jeg har selv bestilt følgende 2.5" 500 GB disk: (jeg synes også den er lidt fræk) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=718967 Den tror jeg endda er lidt i overkanten for mig. Så regner jeg også med at den bliver slukket sammen med TV'et, men det er der måske nogen der kan bekræfte?
|
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 21:57 |
psiegumfeldt skrev:
Er det ikke lidt overkill med en 1 TB HD? Så kan man have over 300 spillefilm i SD eller over 100 i HD, kommer der overhovedet så meget i TV som er værd at optage? Desuden så skal man vel acceptere en rimelig høj standby strøm eller gå og tænde og slukke.
Jeg har selv bestilt følgende 2.5" 500 GB disk: (jeg synes også den er lidt fræk) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=718967 Den tror jeg endda er lidt i overkanten for mig. Så regner jeg også med at den bliver slukket sammen med TV'et, men det er der måske nogen der kan bekræfte?
|
Er der strømforsyning til den?
|
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 21:59 |
hopgreve skrev:
pipper skrev:
|
MVH |
Ja den er købt i elgiganten. Den har et alu look. Selve disken er ret tung.
|
hopgreve
Guld medlem
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 22:01 |
Tak pipper , og den er med extern strømforsyning , er det rigtigt forstået?...
MVH
|
|
psiegumfeldt
Junior bruger
Oprettet: 16-Marts-2010
Point: 20
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 22:08 |
pipper skrev:
Er der strømforsyning til den?
|
Nej det skulle jeg ikke mene, det er vist de færreste 2.5" diske der har det.
|
pipper
Guld medlem
|
Sendt: 19-Marts-2010 kl. 22:39 |
hopgreve skrev:
Tak pipper , og den er med extern strømforsyning , er det rigtigt forstået?...
MVH |
Ja
|