|
Optage streaming |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | |||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4862 |
||
Fjerner yousee boksen krypteringen?
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
||
Men det kan hurtigt afgøres af en, der har en sådan boks. Prøv at optage en udsendelse fra en kanal, du skal bruge kort til for at kunne se (med kortet i). Tag så kortet ud og hvis du stadig kan se det optagede program, så er der ikke længere den oprindelige kryptering på optagelsen, da den skal bruge kortet for at kunne dekryptere den. Bemærk dog, at bare fordi du evt. ikke kan se det optagede, så beviser det ikke, at krypteringen stadig er der, idet der kan være lagt en logisk spærre ind i boksens firmware, der nægter at afspille optagelser uden, at der er kort i. Redigeret af HeartWare - 14-Oktober-2022 kl. 19:55 |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
||
Du taler om den gamle YouSee Samsung boks fra 2008?
En boks, der er ældre end den lov, der tales om i denne tråd? Og så igen: at gøre noget ulovligt != at være kriminel. |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Keld R. Hansen
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
||
Der tales så meget om kryptering i denne tråd. Jeg optager næsten dagligt fra kabeltv og ingen af mine knap 30 kanaler (heriblandt TV2) i pakken er krypterede. Mener man derfor, at der er forskel på om jeg modtager TV2 via kabel og via antenne? Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4862 |
||
Læs afsnittet Kopiering af film.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
||
Som naturligvis ikke giver svar på mit spørgsmål. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 371 |
||
Aaarh men hold nu op.. Du har selv talt om at skulle have skolepengene igen, fordi folk ikke kan læse.... Der er jo ikke noget i det link der tager stilling til at optage digitale signaler.. Igen jeg ved ikke om man rent faktisk må eller ej.. Men derfor bliver jeg også irriteret, når man ligger links op, som ikke er relevant for den afart som vi taler om... |
|||
![]() |
|||
||
Så må du præcisere dit spørgsmål. Jeg gættede på det var om digital optagelse.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Ikke? Der står da at du skal eje det for at det er lovligt at kopiere.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
||
Hvilken anden YouSee-boks har kort? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |