recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ordrer jeg ikke har bestilt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ordrer jeg ikke har bestilt

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
vibse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vibse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ordrer jeg ikke har bestilt
    Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:59
Hej. Håber dette forum kan hjælpe mig. Jeg har i dag modtaget en masse emails, hvoraf det fremgår at jeg skulle have bestilt en masse apps, mobacoins på playbutik. Disse er bestilt mens jeg har været syg og alene hjemme. Min tlf har været ved siden af mig hele tiden. Hvad Søren gør jeg?.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 19:03
Altid starte med at kontakte dem, der har trukket pengene, og fortælle dem, at de uretmæssigt har trukket dem. Nægter de at hjælpe dig, så er næste skridt din bank, hvor du har det kort, der er trukket på...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
vibse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vibse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 19:09
Tak for hhurtigt svar. Jeg har prøvet alle mulige måder for kontakt, hvilket ikke er lykkedes. Jeg har slettet mine konto oplysn på play butik, og jeg har skrevet en mail til banken at de ikke må betale dem. Det drejer sig faktisk om 14 ordrer på samme spil. Jeg er ærligt talt lidt i panikj
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 19:19
Det rigtige ord for det du skal gøre, er at lave en "indsigelse" over betalingerne i banken. Det er en standardprocedure som banken bør kende til.

Man kan godt lave indsigelsen efter pengene er trukket.





Venlig hilsen
KB
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 19:28
Husk også at ændre adgangskoden til Google Play.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 19:28
Og nok også et nyt Dankort m.v. For mig kunne det virke som om nogen har fået fat i dine personlige oplysninger. Er det tilfælde, så er det en politisagSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
vibse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vibse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 19:31
Jeg har ændret adgangskoden.
Til top
vibse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vibse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 19:32
Nyt kort også, øv
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 20:47
Der er ikke et barn, der har leget med din telefon mens du sov? Det er jo ikke ligefrem noget nyt, at forældre for trælse regninger, ved at lade ungen spille spil på forældrenes mobiler, og glemmer at man kan købe ting i spillene.
Til top
vibse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vibse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 20:54
Nej. Jeg har ingen børn, og min mand er ude at rejse. Så der har 100 % sikkert ikke været andre her end mig. Og jeg har ligget med migræne:'(
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 08:02
Oprindeligt skrevet af vibse vibse skrev:

Tak for hhurtigt svar. Jeg har prøvet alle mulige måder for kontakt, hvilket ikke er lykkedes. Jeg har slettet mine konto oplysn på play butik, og jeg har skrevet en mail til banken at de ikke må betale dem. Det drejer sig faktisk om 14 ordrer på samme spil. Jeg er ærligt talt lidt i panikj
Det er sgu ikke rart.
 
Men du har gjort det rigtige.
 
14 ordrer på samme spil, lyder helt klart som en fejl.
 
Eller en meget dum svindler.
 
Her er hvad Google play skriver:
 
 
Selvfølgelig kan man kun kontakte dem på engelsk.


Redigeret af Mufti - 05-Januar-2014 kl. 08:02
Til top
vibse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vibse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 11:33
Tak Mufti. Ja det har godt nok holdt mig vågen i nat. Har fået spærret mit kort, og prøvet at sætte mig ind i hvem udbyder og opkræver er. og ganske rigtigt, al henvendelse sker på engelsk. Så jeg får min voksne søn hjem i dag, så må han prøve at formulere noget. Det vel nok ubehageligt. Jeg er virkelig ellers stor tilhænger af internethandel
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu