recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Otto’s plasma-shootout??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOtto’s plasma-shootout??

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2009 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af Bigboy Bigboy skrev:

Design er en smagssag. Samsung fik fingeren af konen, netop pga. designet. V10 faldt derimod i hendes smag. Sådan er der så meget.

Og hvis der er noget der er klamt, så er det netop Samsungs brug af billig plastic for at få det til at se ud som noget det ikke er!

Enig, og enig. Design er en smagssag, og 855'eren er langt bedre end materialerne giver udtryk for.

Redigeret af Firebird - 06-August-2009 kl. 13:20
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
ziphnor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2009 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Bigboy Bigboy skrev:

Design er en smagssag. Samsung fik fingeren af konen, netop pga. designet. V10 faldt derimod i hendes smag. Sådan er der så meget.

Selvfølgelig er design en smagssag (jeg prøvede også at pointere at jeg netop lagde vægt på bestemte egenskaber). Dog vil jeg sige at der er nogle design som appellerer til langt flere mennesker end andre. Jeg har set mange posts rundt omkring i andre fora hvor folk netop ryster på hovedet over netop panasonics design (især den der dims i bunden med logoet på). Det er dog ikke noget statistisk grundlag. Det kunne være sjovt at se hvor mange på recordere.dk der synes at Panasonics design er bedre end Samsungs.

Citér Og hvis der er noget der er klamt, så er det netop Samsungs brug af billig plastic for at få det til at se ud som noget det ikke er!

Jeg er ikke helt med, hvad prøver de at få til at se ud som noget andet? Mener du at de prøver at få det billige plastik til at se dyrt ud (det har jeg lidt svært ved at se problemet ved)?

Redigeret af ziphnor - 06-August-2009 kl. 16:23
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu