|
Overbelastet PVR 101-ST fra Canal Digital |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Ben Gunn
Ny bruger Oprettet: 10-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 20-August-2009 kl. 10:18 |
|
|
Ben Gunn
Ny bruger Oprettet: 10-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 20-August-2009 kl. 10:44 |
Ja de ville også have at jeg skulle bruge scart, jeg sagde til ham kloge hovedet at jeg ikke ville have deres lort mere, jeg har haft det i snart 15 år, så han stillede mig om til deres abonnement afdeling og der fik jeg fat i en dame der jo ville vide hvorfor jeg ville melde mig ud, jeg forklarede hende problemet, så hun skulle lige tale med en teknikker, jeg havde sagt at de kunne sende mig en ny boks med det gamle software, men det kunne de ikke, men hun ville sende mig en pakkelabel så jeg kunne sende boksen ind til dem så de kunne teste den, hvis der så var noget galt med den ville jeg få en ny. Jeg har stadig den gamle boks fra canal digital, så jeg kunne jo bruge den i den uge der ville gå. Jeg har så fået pakkelabel og et brev hvor der står, når vi modtager din tv-box og PROGRAMKORT, kan der gå op til en uge før vi sender box og kort retur. Jeg gad vide hvad jeg skulle se på tv uden kort. jeg har snakket med en radiohandler, han siger at de ikke sender ny software før de har prøvet det i tre måneder, så jeg skal lige have kontakt med dem igen. PS. jeg fik tre måneder jeg ikke skal betale for. |
|
MikeW
Bruger Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Sendt: 04-September-2009 kl. 12:16 |
Jeg har også sendt et par fejlrapporter til Canal Digital, og fået en anden boks tilsendt med SAMME FEJL i, så jeg har også store forventninger til en SOLID fejlrettelse:
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Sendt: 05-September-2009 kl. 14:09 |
pkt. 20 - De er spærret.
|
|
SVP03
|
|
lazlopape
Ny bruger Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 4 |
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 12:57 |
Her er et svar, jeg har fået fra CD:
JUndertekstproblemet på CANAL+ og de andre kanaler, hvor det er muligt at vælge manuel undertekstning, skyldes at boxens hukommelse bliver opbrugt og, underteksterne bliver nedprioriteret. Nogle gange løses problemet ved at afmontere LNB-kablet fra SAT IN 2. Manureringen i menuen og EPG'en er desværre ligeledes påvirket at boxens hukommelse, der er svækket efter seneste software opdatering. Når harddisken fortsætter med at arbejde og boxen blinker længe efter boxen er slukket, så hjælper det ofte at lave et "triple-tryk" på fjernbetjeningens slukknap. Alle disse overstående problemer er meldt til franske Sagem som arbejder på en ny software opdatering for at løse problemerne. Canal Digital får dog ikke en udmelding om hvornår en ny opdatering kommer før den er lige på trappen. |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 13:53 |
Skal vi ikke holde os til 1 tråd om denne box, evt. her, SW er på vej. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38906& KW=SVP03&TPN=22 Redigeret af SVP03 - 02-Oktober-2009 kl. 14:24 |
|
SVP03
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |