|
Overvejer Macbook pro, meeeen. |
Besvar | Side <12345 12> |
Forfatter | |||
Ophørt
-- Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 14:38 | ||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 17:17 | ||
Dvs. der er ingen installationstid, hverken af programmer eller drivere. Naturligvis er der opdateringer til OS, men det gælder jo alle. |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19549 |
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 17:21 | ||
Tjah, min Medion stationære var klar på nogenlunde samme tid - indtil jeg skulle til at ændre de ting jeg normalt ændrer ved en PC. Klaus |
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 17:25 | ||
Den brugte 30-45 min på at installere MS Office + Symantec Antivirus (begge i 90 dages prøveversioner) og alt muligt Acer skrammel. Men du mangler jo stadig en "Office" pakke, før den er klar ? |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Ophørt
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 18:06 | ||
Men OpenOffice er installeret når ubuntu er. Så det skal man ikke. Og i det nye ubuntu bliver det libreoffice. Det bedre end både iworks Og OpenOffice. Og printer driver lydkort alt er der, uden man skal gøre noget
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19549 |
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 19:01 | ||
Nej, det er works på den. At jeg så vælger noget andet bagefter er noget helt andet. Klaus |
|||
quarkir
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 19:30 | ||
Du kan ikke have en bærbar klar med Ubuntu installeret 3-4 min efter den er pakket ud af kassen. En installation tager noget længere tid, så den sammenligning holder ikke. |
|||
mvh
|||
quarkir
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 19:32 | ||
Det er så ikke min erfaring, men jeg har heller ikke prøvet en Medion, så jeg ved ikke om de er specielt hurtige til at starte første gang efter udpakningen. Til gengæld mener jeg ikke man kan sammenligne MS Works og Apple iWorks mht. funktioner. Der er iWorks et noget bedre produkt. |
|||
mvh
|||
Ophørt
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 19:44 | ||
|
|||
KlausDM
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 19:57 | ||
Næh, men for mig vil iWorks være lige så godt/ringe som MS Works. Klaus |
|||
Slettet_120331
-- Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 20:09 | ||
Hvis man overvejer at købe mac og vil have noget der bare virker er linux da det sidste valg :) Man skal vælge linux hvis man er klar til at ofre tid på at få mere avancerede ting til at virke eller ens behov ikke er så store at det giver problemer.
Personligt synes jeg det lyder som et dyrt valg i forhold til hvad du skal bruge den til og spil+mac er jo typisk en noget begrænset affære. Har ikke noget imod ubuntu men det er bare ikke lige sagen for alle og kræver altså at man vil det. et bud på en win computer kunne være : http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=715526 Angående styresystem der kan mest out of the box må det være ubuntu, man kommer virkeligt langt uden at installere andet end der kommer med og kan åbne alle de klassiske .* filer uden problemer.
|
|||
Ophørt
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 20:36 | ||
Ofre tid? hvordan. Men skal jo lærer end nu brugerflade. men ellers skal er det mere enkelt end windows at installere ting. jeg ved ikke om hvornår du prøvet ubuntu sidst. men jeg har ikke skrevet en komando i terminalen, hverfald over et år. jeg bruger synaptisk pakkehåndtering, så skal du ikke bruge terminalen. |
|||
Besvar | Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |