|
Overvejer Surround setup |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Tjah, når producenter ikke vil stå ved deres ansvar, når de har produceret noget skrammel, så må der advares imod at købe de pågældende produkter! Jeg advarer i øvrigt ikke mod at købe ONKYO - kun deres surroundreceivere fra ca. 2009 og frem. Jeg har har ejet rigtig mange ONKYO-produkter gennem tiden, og ejer p.t. 4 - de 3 af dem er sågar købt indenfor de seneste 1,5 år.......så deeeet. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
||
Men deeeet skulle du så nok gøre noget tydeligere, næste gang du farer i blækhuset og advarer mod køb af overnævnte produkter.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det kan vel knapt gøres tydeligere - i en tråd om surround setup? M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
||
Åbenbart kan det godt gøres tydeligere. Du ved jo ikke hvordan dine ord modtages. Budbringeren har også et ansvar for at være tydelig i sine budskaber. Jeg har haft adskillige NAD surround receivere og har aldrig haft HDMI problemer, så vær varsom med generaliseringerne. Så jeg vil til hver en tid anbefale NAD og deres receivere.
|
|||
![]() |
|||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
||
Jeg husker ikke model, det var en stereo forstærker og snart maaaange år siden. Før jeg prøvede surround af. Nok i start 00'erne. Med det sagt så har jeg efterfølgende haft 2 Yamaha receivere uden et eneste problem. |
|||
![]() |
|||
||
Ok. Tak. Men jo så et enkelt produkt. Det kan svigte hos alle producenter, med lejlighedsvise fejl, eller sågar en seriefejl, som rammer en hel serie. Men når det står på i årevis, med samme fejl, så er det sgu sløseri - og manglende vilje til at gøre noget. M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
||
Det er jeg helt enig i. Det er useriøst og ringe. Det har da helt sikkert også kostet tillid (bare se de mange anbefalinger om at gå uden om). Min pointe var også mere at jeg nægter at tro på det som en generel issue på Nad:). |
|||
![]() |
|||
startrix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2006 Status: Offline Point: 28 |
||
Tak for alle kommentarer.
Jeg må i gang med at finde en god receiver :)
|
|||
![]() |
|||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
||
Du kan jo starte med, at kigge på de 2, jeg har anbefalet...
|
|||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |