recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana DX730 - PIP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana DX730 - PIP

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 17:02
Tak for tålmodigheden. Så vidt jeg kan forstå er det også et spørgsmål om at "ramme" det rigtige tv. Altså to helt ens udgaver kan have vidt forskellig clouding. Og det er derfor du taler evt. bytning. Godt at vide.
Jeg har fundet et par anmeldelser på dx700 og det er ikke rystende læsning. Jeg må gå i tænkeboks og evt. lige se det an også. Jeg kan evt også læse lidt på dx750 som jeg kan se også har edge led og dermed risiko for clouding også.
Mvh Maria
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 17:07
Jeg fandt ikke umiddelbart nogle anmeldelser. Men HDTV og AVSforums er pålidelige anmeldelser.

Go jagt!
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 17:17
Takker

Edit. Det var der jeg fandt den ene: https://www.avforums.com/review/panasonic-dx700-tx-58dx700b-uhd-4k-tv-review.12515 iøvrigt.

Redigeret af Maria - 19-Maj-2016 kl. 17:19
Mvh Maria
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 19:55
Maria.

Inden du farer ud og køber, så undersøg lige først om DX730 kan vise to tv-kanaler på samme tid! Visse TV kan kun vise en TV-kanal, og så eksternt input.

M.v.h.
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 21:03
Pudsigt du siger det. Det var en del af mit oprindelige spørgsmål og jeg kom faktisk lige i tanke om at det fik jeg ikke svar på. Jeg har prøvet at googlr og f.eks finde en manual, men uden held. Jeg ville gerne vide så meget som muligt om det inden jeg evt. skal i butik og se (af forskellige årsager).

Edit: men betyder 'twin tuner' ikke at det er to kanaler?

Redigeret af Maria - 19-Maj-2016 kl. 21:04
Mvh Maria
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 21:14

Det betyder at du kan se en udsendelse, samtidig med at der optages en anden på en tilsluttet HDD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 21:23
Jeg er tidligere stødt på spørgsmålet om twintuner så også betyder der via PIP funktionen kan vises to kanaler samtidigt. Jeg mener helt bestemt at svaret var et JA

Men det må kunne testes i forretningen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det betyder at du kan se en udsendelse, samtidig med at der optages en anden på en tilsluttet HDD.

NEJ! Det betyder Picture-in-Picture = billede-i-billede = to billeder på skærmen samtidigt!

M.v.h.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 21:30

To Tunere, en til TV en til optagelse. Kan da sikkert også det andet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 21:35
Det er da klart. Med to tunere kan der optages noget andet end det der ses på lige nu.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 21:42
Maria.

Jeg har nu læst i manualer. Den KAN vise to tv-kanaler på samme tid. De vises enten side om side eller den ene vises på hele skærmen, den anden nede i højre hjørne. Og ellers kan man selvfølgelig se ét program, mens man optager et andet, eller optage to programmer på samme tid.

Du kan i øvrigt med et Panasonic TV, flytte dine TV-kanaler til alle visuelle enheder (andre TV, tablets, mobiler o.s.v.), som er på dit eget netværk. Og det samme gælder de optagelser du laver på TV'et.

M.v.h.
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 21:47
Takker. Er det kun det ene hjørne der kan vælges?

Alle visuelle enheder: et hvilket som helst tv der kan gå på wifi? Og det gælder vel også f.eks Macbook?
Og du /I skulle vel ikke vide hvor jeg kan finde en manual online?
Mvh Maria
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu