recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana PV60 Purple snakes - Opsamling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana PV60 Purple snakes - Opsamling

 Besvar Besvar Side  <1234 64>
Forfatter
Besked
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 23:24

Har lige set denne post.

Jeg har OGSÅ purple snakes på min 37pv60e.

 Købt hos AV-centret...

--> Forventer de at man selv transporterer det kæmpe tv ind til forhandleren? Og hvor længe skal man acceptere at de beholder tv'et?



Redigeret af steger - 08-Marts-2007 kl. 23:29
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 07:35
Forhandleren skal sørge for at skærmen bliver afhentet hos dig kvit og frit. Det er kun hvis det konstateres der ikke er en fejl du kan komme til at betale et gebyr, dette skal dog være aftalt på forhånd mellem Jer.


Lars
Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 11:25
Så har jeg også fejlmeldt mit tv.
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 11:34
Det har jeg også...


Lars
Til top
Hapsdog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 17:38

Vil også melde mit PX42. CryOuch

Købt hos TC i Kbh. som sædvanen tro skal have meget ros for indsigt i faget, orden i sagerne med venteliste og alt, venlig betjening og sågar en hånd med til at lange skærmen ind i hanskerummet. Approve(man har vel råd til en ordenlig bil) Melder det nok primo næste uge, ved personlig henvendelse.

Har dog kun bemærket PS i test. Har ikke noget imod at vente til det værste pres er ovre - og rep. og afhentning er lagt ind som rutinejob.

mvh

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 17:47
Har TC ændret holdning ? ?  Mig bekendt har de  ikke bekendtgjort noget som helst mht event. løsning ? 
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 17:56
TC har dags dato accepteret min fejlmelding på "purple snakes" og meldt tilbage at de arbejder på en løsning.

"Det bekræftes hermed, at din fejlmelding er modtaget.

Vi arbejder pt. på en løsning og vender tilbage, når denne er fundet.

Med venlig hilsen

R..., Tape Connection."



Jeg kunne forestille mig de får en ordentlig ladning retur og det skal naturligvis koordineres både med afhentning og rep. på værkstedet m.m. Nu er fejlen jo blevet accepteret af Panasonic og har man meldt sin fejl dækker garantien uanset hvad. Selvom det er en irreterende fejl kan man jo stadigvæk nyde sin skærm i ro og mag.

Lars
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 18:40
Lyder absolut som om der er en form for skred i sagen.Kan bare ikke forestille mig,at TC kan "tørre det af" på Pana Nordic ? Men det er vel kun et spørgsmål om - hvor - i Panasonic organisationen man tar fat i problemet ? I bund og grund er det jo en konstruktions fejl . 
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 18:49
Jo, det ansvar skulle Panasonic have påtaget sig. Jeg kunne forestille mig der kommer lidt forhandlinger dem imellem vedrørende transport og håndtering, men det er jo heldigvis ikke vores problem.


Lars
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 18:53
Citat fra TC's eget forum og på side 1 i denne tråd:

Har lige modtaget dette fra Panasonic nordic, hvor de anerkender problemet som en fejl.

Først og fremst vil jeg beklage at det har tatt tid å komme tilbake til deg - kanskje har du allerede gått til et verksted med ditt problem.

Fenomenet du beskriver har ikke vært helt enkelt å finne ut av - beklager at det derfor har vært vanskelig å få svar.

Om du kontakter butikken der du kjøpte din PV60, kan du reklamere på feilen og få den utbedret (servicepartnere er nå informert om feilen).

Imidlertid vil vi gjerne be om at du dokumenterer problemet om du kan - f.eks. ved å ta bilder med et digitalkamera, og legge ved (digitalt eller på print). Dette for å sikre raskere / sikrere feilsøking for verkstedet.

På forhånd takk!

mvh,

Jarle Ruud
Panasonic Nordic

Håper du ved dette fortsatt vil være fornøyd med din Panasonic!



Redigeret af Lars Larsen - 09-Marts-2007 kl. 18:58
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 19:14

Oprindeligt skrevet af Lars Larsen Lars Larsen skrev:

Citat fra TC's eget forum og på side 1 i denne tråd:

Imidlertid vil vi gjerne be om at du dokumenterer problemet om du kan - f.eks. ved å ta bilder med et digitalkamera, og legge ved (digitalt eller på print). Dette for å sikre raskere / sikrere feilsøking for verkstedet.

På forhånd takk!


Denne del af svaret huer mig ikke. De bør sgu da kan få tonsvis af informationer fra deres egen organisation ? ?

Proceduren i andre lande har jo tilsyneladende været,at en tekniker kom ud til kunden og skiftede et board. I mine øjne ser det altså ud som om Pana-Nordic stadig ikke helt har fattet hvad fejlen præcis går ud på, og hvor omfattende det er nationalt og internationalt ? ?

Og TC har jo slet ikke kommenteret på indlægget i deres eget forum !

Håber jeg overfortolker tingene.  

Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 19:31
"Om du kan" betyder jo ikke at man SKAL.

Lad os nu se om ikke der snart sker noget, enten på den ene eller anden måde. Jeg aner f.eks ikke om der i det hele taget er nogen godkendte værksteder i Danmark og man kunne måske også godt forestille sig at Panasonic butikkerne ikke vil være med, da det jo ikke er købt hos dem. I udlandet benytter man sig meget af deciderede firmaer der reparerer direkte for producenten og ikke har noget med forhandleren at gøre. I dette tilfælde med så mange skærme på en gang kunne der måske være lidt problemer i den retning. Det er jo et lille lorteland.

Jeg kan desuden godt vente lidt længere og så være sikker på det kører på skinner når de går i gang.

Lars
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 64>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu