recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana PV60 Purple snakes - Opsamling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana PV60 Purple snakes - Opsamling

 Besvar Besvar Side  <1 61626364>
Forfatter
Besked
MMJ,75 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: V, Roskile
Status: Offline
Point: 828
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2008 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af FlowTex FlowTex skrev:

Nu har jeg været ca. samme forløb igennem som Spunk. Indleverede mit PX60 til TC, ventede 6 uger, ingen skærm retur. Jeg påpegede diverse punkter i forbrugerkøbeloven og fik tilbud om et PX70 i stedet, hvilket jeg takkede ja til.

Om det er god kundeservice eller ej vil jeg helst ikke kommentere på, med fare for at ruske op i debatten igen, men resultatet blev, at jeg nu har en skærm uden snakes

....... ja jeg kom til at tabe mit så nu skal jeg have 50pz800 istedenfor skal dog lægge lidt selv. hvad har man da en forsikeren til .
Til top
FlowTex Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2008 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af MMJ,75 MMJ,75 skrev:

Oprindeligt skrevet af FlowTex FlowTex skrev:

Nu har jeg været ca. samme forløb igennem som Spunk. Indleverede mit PX60 til TC, ventede 6 uger, ingen skærm retur. Jeg påpegede diverse punkter i forbrugerkøbeloven og fik tilbud om et PX70 i stedet, hvilket jeg takkede ja til.

Om det er god kundeservice eller ej vil jeg helst ikke kommentere på, med fare for at ruske op i debatten igen, men resultatet blev, at jeg nu har en skærm uden snakes

....... ja jeg kom til at tabe mit så nu skal jeg have 50pz800 istedenfor skal dog lægge lidt selv. hvad har man da en forsikeren til .

 

Nice. Sådan en kunne jeg også godt tænke mig, men omvendt er jeg ret godt tilfreds med PX70'eren, så det er nok kun den trangen til at have det nyeste og bedste der taler

Tror i hvert fald du kan være sikker på at PZ800 ikke har snakes

Til top
BrockPetersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Januar-2007
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2008 kl. 12:28
En succeshistorie.

Jeg fik min skærm tilbage efter præcis 4 uger, d-boardet er blevet skiftet ud og slangerne er sgu væk.

Billedet står super godt, og jeg har lige set en dvd, hvor der intet var at komme efter.

Billedet ser i øvrigt ud til at være blevet mere roligt.
Til top
kingglostrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af BrockPetersen BrockPetersen skrev:

En succeshistorie.

Jeg fik min skærm tilbage efter præcis 4 uger, d-boardet er blevet skiftet ud og slangerne er sgu væk.

Billedet står super godt, og jeg har lige set en dvd, hvor der intet var at komme efter.

Billedet ser i øvrigt ud til at være blevet mere roligt.


Hej !

Jeg afventer min egen skærm, og håber sgu jeg får samme oplevelse af at få min skærm tilbage.

Jeg syntes den var rigtig slem da jeg afleverede den, dog siger TC at det ALDRIG kan blive værre med purple snakes, selvom det godt nok virkede således.

Men jeg håber virkelig at det hjælper.

Jeg har desværre også opdaget et TV2News logo i venstre hjørne, trods at kontrast osv. var skruet godt ned.

Tror I der er håb om at rense dette ud ved den burn out som ligger her på forummet ?

Mvh Thomas
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2008 kl. 10:03
[QUOTE=FlowTex][QUOTE=MMJ,75][QUOTE=FlowTex]

Nu har jeg været ca. samme forløb igennem som Spunk. Indleverede mit PX60 til TC, ventede 6 uger, ingen skærm retur. Jeg påpegede diverse punkter i forbrugerkøbeloven og fik tilbud om et PX70 i stedet, hvilket jeg takkede ja til.

Om det er god kundeservice eller ej vil jeg helst ikke kommentere på, med fare for at ruske op i debatten igen, men resultatet blev, at jeg nu har en skærm uden snakes

jeg inleverede mit tv til TC den 23/06 da jeg har ventet meget længe

tilbød de mig et px70 i stedet  det fik jeg så  igår. jeg synes jeg har fået en ok behandling men det har været et langt forløb.

Til top
kingglostrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

[QUOTE=FlowTex][QUOTE=MMJ,75][QUOTE=FlowTex]

Nu har jeg været ca. samme forløb igennem som Spunk. Indleverede mit PX60 til TC, ventede 6 uger, ingen skærm retur. Jeg påpegede diverse punkter i forbrugerkøbeloven og fik tilbud om et PX70 i stedet, hvilket jeg takkede ja til.

Om det er god kundeservice eller ej vil jeg helst ikke kommentere på, med fare for at ruske op i debatten igen, men resultatet blev, at jeg nu har en skærm uden snakes

jeg inleverede mit tv til TC den 23/06 da jeg har ventet meget længe

tilbød de mig et px70 i stedet  det fik jeg så  igår. jeg synes jeg har fået en ok behandling men det har været et langt forløb.



Jeg indleverede min skærm den 2/6-2008 og har ventet indtil i fredags, altså "KUN" 2,5 måned

Der rykkede jeg for det igen, og fik en mail om at de havde fundet det på værkstedet og havde fået det retur til KBH.

Så jeg skal hente det i kommende uge, og vil tjekke op på tilstanden af det i forretningen før jeg tager det med hjem, altså ifht. ridser osv.

Jeg håber at jeg kan se en forskel, når jeg nu skal " trækkes " med min gamle skærm.

Tillykke til alle jeg som fik det byttet til et nyere uden snakes.

Mvh Thomas
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 14:31

Det tegner ikke godt.. mit skal også afsted. I starten kunne jeg ikke se fænomenet, men nu ser jeg det dagligt.. vil næsten vædde med det er blevet værre med alderen, men måske jeg tager fejl her?

Nuvel jeg må hellere få kontaktet TC så de kan få afhentet TV'et :)

Til top
kingglostrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 15:42
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Det tegner ikke godt.. mit skal også afsted. I starten kunne jeg ikke se fænomenet, men nu ser jeg det dagligt.. vil næsten vædde med det er blevet værre med alderen, men måske jeg tager fejl her?

Nuvel jeg må hellere få kontaktet TC så de kan få afhentet TV'et :)



Hej Martin !

Jeg kunne ikke få mit afhentet, jeg kunne få en pakkeseddel til postdanmark, men det syntes jeg sgu alligevel ikke jeg ville, selvom TC eller postdanmark sikkert skulle afholde betaling til et nyt, så jeg måtte selv afsted.

Efter mit blev afleveret fulgte mindst 10 rykkere for at høre status.

På et tidspunkt fik jeg af vide at værkstedet ikke kunne finde det ? også efterfølgende at jeg ville kunne forvente at se det inden for 7-14 dage, da de var gået rykkede jeg for det, for så at få af vide at de havde forsøgt at kontakte men forgæves mig da det var færdigt ?? dette skulle så have været før ( altså datoen ) at de vidste det var færdigt ??
Jeg er meget forundret over TC, men håber blot at jeg bliver tilfreds.

Jeg har/havde samme oplevelse med Purle snakes, i starten var det meget lidt, men som tiden gik blev det værre og værre, i starten overvejede jeg at lade som ingenting, da det ikke var slemmere, men som tiden nærmede sig slut for garanti og jeg syntes det var meget slemt, besluttede jeg mig for at indlevere det.
Iflg. TC kan det IKKE FORVÆRRES da det er en digitalfejl ?

Jeg og min kone er dog begge enige om at det er blevet værre med tiden, så det kan da godt være at TC har ret i deres teoretiske udlægning af Purple snakes, men det giver jeg nu ikke så meget for.

Første gang jeg rapportede problemet til TC tilbage i november måned 2006 som en af de første, fik jeg af vide af Otto at det blot skulle justeres farvemæssigt, dette afventede jeg så i 6 måneder, indtil jeg reklamerede over det  da andre også pludselig rapporterede problemet.

Så jeg er virkelig spændt på at se om alt besværet har været det værd, eller om jeg skal skyde skærmen af til spotpris, det er vel ikke meget den kan indbringe.

Mvh Thomas
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 16:32

Jeg kan ikke bruge en pakkeseddel fra Post Danmark til andet end at tørre røv i. Om jeg skal køre til Århus eller det lokale postkontor rager mig en høstblomst - problemet er at TV'et ikke kan være i bilen. Og da jeg ikke har den originale emballage tvivler jeg på Post Danmark tager imod det med sedlen klistret på skærmen

Så jeg synes TC skal skynde sig at sende en fragtmand herned med ladet forberedt til transport af skærme.. men det kan være jeg bliver skuffet, i første omgang.

Til top
kingglostrup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:


. men det kan være jeg bliver skuffet, i første omgang.



Det gjorde jeg, så jeg måtte låne en papkasse af en bekendt og en bil af en anden bekendt

Jeg opgav at få TC til at komme at hente den, det var lige meget hvad jeg forsøgte.

Mvh Thomas
Til top
Lars Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 16:50
Det er TC's problem at sørge for transporten og det gør de også hvis de bliver presset lidt. Mit blev hentet og bragt fra min bopæl som loven foreskriver, når det drejer sig om større ting. Kontakt Søren så er jeg sikker på der sker noget. De er ikke ret gode til at kommunikere internt i firmaet, faktisk er de stinkende dårlige, men prøv alligevel. Alternativt kan du jo true med Forbrugerklagenævnet, dem kan Søren nemlig ikke lide..

Mvh,

Lars
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2008 kl. 17:42

Det skal nok gå i orden. Jeg har min barnetro på at TC nok skal opføre sig ordentlig :-)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 61626364>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu