Ja.. PS3 og Xbox360 er larmende maskiner, men nej desværre ikke en mandags model.
tror bare tolerancen blandt folk er vildt forskellig.. tror på Buzz kan være mindre men kan også sagtens være mere, også på en V10, har oplevet begge ting, hvad vigtigst er, det er inden for Panasonics tolerancer, og er det det, så er det jo noget man må figurere med.
Har lige afleveret den igen, og mit Backup LCD står i stuen til jeg får et B555 ind (jeg droppede 650/750 da jeg ikke bryder mig om 100hz synes det skaber falske billeder).
efter jeg fik LCD´en tilbage så bemærkede jeg hvor meget blæser støj der egentlig var fra den, dyb stille men konstant. nyder et lydløst tv igen. men som sagt Buzz delen var deal breakeren.
Med hensyn til LCD vs Plasma, så må jeg indrømme jeg synes ikke forskellen er stor. V10´en var FANTASTISK til bevægelser, men den imponerede mig ikke overdrevet meget billedmæssigt, og den havde da også sine fejl, så som flimren, fosforslør.
IGEN det skal stå på min egen regning.
klart der er forskel på farve/naturlighed/bevægelse men synes den er minimal. og Panasonic har mange mangler i min verden kontra Samsung B555 som er en CHEAP ASS LCD.
V10
1. Strømforbrug, den æder en del over 200watt i THX mode
2. Buzz - LARMER, marginalt for nogen
3. 4 aktive 80mm blæsere, 4 ... 2 120mm havde givet en del mindre strøj, mange kilder giver en ekstra faktor.
4. DVB-C menu´en var ubrugelig - Min kæreste brugte konstant dette med at bladre i programmerne uden at skifte, du SKAL enten i Guide eller skifte for at se hvad der var.
5. Minijack (kun problem for mig) INGEN volumen andet i en undermenu, træls når man bruge aktive højtalere gennem minijack (beolab)
6. Plastik plade foran skærmen (NEJ det er ikke glas- det er et GLAS design) en plade foran skærmen er 2-3 issues, den giver genskær, jeg kunne næsten se dobbelt tekst til sider, derudover ser du ind for siden på sådan en, så kan du se uniformen i pladen.
7. Synes faktisk den manglede lidt detaljer i FullHD, den levere et SINDSSYGT billede, men der manglede bare noget skarphed.
8. Sortniveauet var middelmådigt, ikke noget de nye LCD´er ikke levere. og især i dagslys bliver man straffet af det grå panel
B555
1. Dårligere billede (motionhandling især)
2. Kunne RIGTIG godt lide V10 design, så lidt nederen.
3. Clouding (den slemmest "defekt" ved et LCD)
4. Skygge detaljer - det var der Panasonic i min verden gjorde det fantastisk, så en koncert optagelse i 1080i i mørke omgivelser, og min gamle m86 var bare SORT eller farver, men panasonic var MASSE af nuancer af sort, så man let kunne se baggrunds materialet.
Redigeret af Rasmusdc - 14-December-2009 kl. 10:11