recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pana V10 - buzz/blæser støj
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpana V10 - buzz/blæser støj

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 09:18
Ja men det er som sagt bare Nogenlunde.
 
B6000-7000-8000 er ikke bedre end B650 B750, så der er ingen grund til at købe det.
 
Derudover har jeg fuldstændig samme problem med ingen analog Jackudgang til mine B&O højtalere. som er volumen styret på kontrollen, ellers havde jeg bare købt et B6000 og oplåst menu´en (da jeg ikke er fan af 100HZ/200HZ)
 
Var ude og se på SL9500 men Flatpanels Review gjorde jeg kiggede efter det med Viewble Angle, jeg har endnu ikke set det som et stort problem på M86 som er GAMMEL, men den SL9500 lavede hurtigt et billede degrade bare ved lidt off angle viewing. plus den ser godt ud på reklame billeder, men i tændt tilstand skuffer den. (det der borderless det er bull)
 
Jeg er VILD med noget ala Z1 design, så kan man få sådan noget med OLED/LED så vil jeg være klar til at købe det. så derfor køber jeg en B555, det er jo småpenge.
 
En skærm til 6000kr er lettere at smække ind på kontoret end en til 11.000kr.
 
Og ville godt betale 11k for noget væsentligt bedre, hvilket jeg troede plasma var, og ja på billedesiden var det også væsentligt bedre.
 
Så jeg venter. og håber på der kommer noget nyt om 6-9 mdn. så skifter jeg bare igen, så ryger min sidste 40" M86 på losseren og B555 ind på kontoret, så jeg også kan slippe for de Samsung DVB-C bokse.
 
B555 dækker de basale problemstillinger, billedekvaliteten er on par med B650, den har ikke 100hz men bruger det ikke
 
Den har indbygget DVB-C så smider den ene boks væk.
 
og den passer ind i mit setup, og har solgt min anden M86, så skal have et tv nu.


Redigeret af Rasmusdc - 15-December-2009 kl. 09:20
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

hvorfor så ikke købe et bedre lcd, når du kunne brænde 11 k af på et plasma.
kommer nok ikke til at forstå din logik
 
Så bliver det svært. Det står jo bl.a. i de 2 sidste linjer.

hvad er svært et led er stadig et lcd tv og i dag kan man alså få et nogenlunde lcd tv til 11.000 kr
Svært fordi manden ikke vil bruge så mange penge - så hellere vente som han skriver
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu