recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 2010 plasma modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 2010 plasma modeller

 Besvar Besvar Side  <1234 51>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 18:36
Ifgl lars og jens har de nye Panasonic nået Pioneer`s sort niveau http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3518&zoneid=5
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Hvis du synes, at Panasonic skærme er flotte, så tag et kig på Samsung, Sony, LG - nye skærme.
Når man ser dem, så ligner Panasonic sgu noget fra dengang de første fladskærme kom frem.
 

Dem har jeg længe kigget på - det bliver Pana'erne ikke grimmere af.

De er alle pæne på hver deres måde.

Men det er lidt "sjovt"... Pana'erne ligner nu visse Samsung modeller som folk førhen savlede over i design.. men nu er det ikke pænt fordi det sidder på en Pana? Og så er det endda uden det bølgede piano-rammer som prægede Samsung'erne.

 
Du har ret i, at de nye Panasonic ligner Samsung's modeller ano 2007 og dengang var det hot, men i 2010 er det ikke hot mere, med bølgede piano-rammer. Desværre har Panasonic ikke rigtig opdaget dette. Hvilket er rigtig synd, fordi de nok har markeds bedste billedekvalitet.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ifgl lars og jens har de nye Panasonic nået Pioneer`s sort niveau http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3518&zoneid=5
MVH

det var vel også på tide. synes faktisk der utroligt når vi snakker om at lave en koloni på Mars.
men ikke kan lave et ordenligt sort niveau på en tv skærm.

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 18:52
Ja.. det hjælper jo ikke man kopiere som sagt foroven 2007 design...

Jeg var da også fan af M86 design kontra PV60 da jeg købte skærme, i dag synes jeg den blanke plastik er kvalmende, og var faktisk okay glad for V10 da den havde lidt stil over sig.

Men Panasonic er LANGT bagved de nye skærme fra andre producenter i udseende, og i min stue, er det et punkt som står lige så højt som billedet, da jeg har hjemmebioen skal man se en film.

så tvet må gerne pynte slukket.

Men jeg håber da stadig panasonic kommer til at levere billedekvalitet som de lover, vi har brug for nogle der levere kanon billedkvalitet, så vi kan få skubbet de andre derop imod. plasma har da været med til at give LCD det skub der har gjort de i dag ligger tættere på
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 19:03
Hmmm...jeg venter nok 2-3 år endnu, da jeg jo har et dejligt TV allerede.
Og så kunne Viera Cast godt understøtte noget mere, så man f.eks. kunne tilgå Bonanza på dr.dk...
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Du har ret i, at de nye Panasonic ligner Samsung's modeller ano 2007 og dengang var det hot, men i 2010 er det ikke hot mere, med bølgede piano-rammer. Desværre har Panasonic ikke rigtig opdaget dette. Hvilket er rigtig synd, fordi de nok har markeds bedste billedekvalitet.


Hehe så en bil der var hot i 60'erne og et designikon er pludselig ikke hot og smuk længere fordi der er kommet moderne udgaver? Den holder vist ikke helt.. hvis man syntes det var hot i 2007 så synes man det vel også stadig?

Men heldigt for mig at Pana ligner hvad de gør - jeg kan få markedets bedste kvalitet til prisen OG et design der passer ind i mit hifi miljø og ikke ligner noget der skal blendes ind i et Bo Bedre hjem til en million.

Det Samsung på dit link er rigtig flot.. som det står alene - i min stue ville de falde totalt ved siden af og ligne noget jeg ved ikke hvad.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 19:25
Nogen der ved hvornår de bliver til levering? Er egentlig ved at købe et 46" g15 men hvis jeg nu kun skal vente et par måneder for at få en af de nye skærme, så kunne man ligeså godt gøre det.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 19:29
"Panasonic viser forskellen imellem 2009 sort-niveau og 2010 sort-niveau i et mørkt rum på standen. Og hvis de ikke har snydt lidt, så er der en pæn forskel. Så har Panasonic nået KURO niveauet nu med 2010-serierne."

Der er ingen som ved de har nået samme sortniveau. Der mangler et spørgsmålstegn i nyheden, sørgeligt nok.
Til top
mgmg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 1066
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Der er ingen som ved de har nået samme sortniveau. Der mangler et spørgsmålstegn i nyheden, sørgeligt nok.
 
Op med humøret. Dette viser klart, at Panasonic har fokus på sortniveau og tildels billedkvalitet.
 
Jeg lover dig, det er et konge TV. Desværre har Panasonic bare en tendens til at bukke forbrugeren forover, når det gælder de store modeller.
Kuro
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

"Panasonic viser forskellen imellem 2009 sort-niveau og 2010 sort-niveau i et mørkt rum på standen. Og hvis de ikke har snydt lidt, så er der en pæn forskel. Så har Panasonic nået KURO niveauet nu med 2010-serierne."

Der er ingen som ved de har nået samme sortniveau. Der mangler et spørgsmålstegn i nyheden, sørgeligt nok.

Jeg vil sige det på måde hvis det ikke kan måles så er de ved at være i mål.
Så er enig i man skal ikke sælge bjørn før den er skudtWink

men tror alså ikke panaonic vil skuffe i 2010, de skal nok levere et rigtig godt billede.
ellers er panasonic da helt ude i kulden.

det jeg er mere spændt på nu, hvad kommer samsung med inden for plasma og deres 8 serie.
flot design og måske en skærm uden støj.




Redigeret af xcardman - 08-Januar-2010 kl. 21:24
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 22:41
Forskel på G20 og G25?
     CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 22:47
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 51>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu