recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 2010 plasma modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic 2010 plasma modeller

 Besvar Besvar Side  <1 495051
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2010 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af Novatic Novatic skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Er til dels enige med jer mht. at det er reklamationsretten vi taler om her. Men returret er bare bedre efter min mening.
 
Hvad havde holdningen været hvis en skærm ankom men en pixelfejl som ikke var "accepteret" som fejl ud fra producenternes definition.
 
Expert kunne så, fuldstændig med rette, have afvist det som en uberettiget reklamation.
 
Ville det være acceptabelt? Det synes jeg ikke, men det ville være fuldstændig efter reglerne. Men lur mig om folk ikke ville have brokket sig over manglende service fra Experts side, selvom Expert havde gjort præcis som de var forpligtet til. 
 
Man skulle efterhånden snart tro, at du selv er ansat hos Expert.
 
Problemet handler ikke om returret, men om hvor vidt Expert skal gøre noget ved et problem i TVet, der er til irritation hos forbrugeren. Og jeg tror at vi kan blive enige om, at når man på hele 4 meters afstand bliver drevet til gene, pga. et støj problem som ER kendt i nogle G20 modeller, så må forhandleren enten give Momsemor pengene tilbage, eller også skal de stoppe med at sælge Panasonic, hvis det er en så udbredt fejl, at det ikke kan svare sig at sælge dem.
 
Mener egentlig ikke at jeg har givet udtryk for den store sympati overfor Expert i denne tråd? Jeg har netop flere gange sagt at jeg ikke finder serviceniveauet i orden i denne sag!
 
Samtidig har jeg dog også sagt at jeg ikke har så meget sympati for nogle af "ekstrablads-formuleringerne" i tråden, fra udenforstående, som reelt ikke aner noget om problemet/omfanget 
 
Et eksempel: Det her er godt nok lavpunktet for Expert. De sælger en overpriset plasma, der støjer så det er en plage at se tv.......
Du kan sikkert genkende detWink
 
Jeg foretrækker såmænd bare en sober og reel tone i tråden istedet for den kendte lemminge-effekt på nettet, hvor alle pludselig kan blive enige om at dette eller hint er frygteligt.
 
Derudover er min pointe også at der allerede i starten af dette køb blev gjort opmærksom på at den manglende returret kunne være et problem og især at den ikke særlig tydelige oplysning om dette. Dette blev fra flere sider afvist, men det har jo vist sig at holde stik.
 
Dette er jo især vigtigt i forhold til problemer, der er en vurderingssag som denne, hvor køber står svagt så længe der ikke er en fast defineret grænse for, hvornår noget er "generende". Præcis der virker en returret perfekt: ok, det er ikke en berettiget reklamation. Fint, så vil jeg gerne returnere varen.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 00:57
Hej Alle
 
Vi har ladet debatten her løbe i flere dage, men føler at den er nået til vejs ende nu.
 
Altså at det kører i ring herfra.
 
Emnet er derfor lukket.
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 495051
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu