|
Panasonic 4K UB700 afspiller på tilbud i Elgigante |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så er den bestilt, men der går nu nok lidt tid før jeg kan se hvor god den er. Skal lige have nyt TV også
![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Godt valgt - tillykke med den
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 37 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
|
Mon man også kan være heldig med deres UB900 på tilbud som UB700.
![]() |
||
![]() |
||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
|
så fik jeg lige misbrugt dankortet og bestilte en UB700 , men min samsung K8500 ryger retur, så det er jo ikke den store forskel i pris, kun 1000 kroner da jeg fik samsung K8500 til 2000 på tilbud , men regner med at pana UB700 er bedre .... nu må vi se.
Måske mit samsung TV K7005 også bliver skiftet ud med et pana TV med 4k og HDR .... om mit dankort vil :-)
|
||
![]() |
||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
|
er det meget vigtigt at man anvender et korrekt HDMI kabel ? det kabel jeg bruger nu er et sony kabel som vist nok kun er 1.4
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Det anbefaler Panasonic, og derfor fulgte der et korrekt HDMI kabel med på min UB900 - måske det er med på UB700 også
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
|
Hvis kabel er skærmet korrekt, og i almindelig god kvalitet, vil det virke uden problemer. Det er ikke kablet, men softwaren, der afgører hvilken hdmi version der benyttes. Med andre ord, hdmi version er ikke hardware baseret, men kun software baseret. |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7176 |
|
Bruger et noname Harald Nyborg kable mellem min UB900 og DX900. Virker uden fejl. Tror jeg gav 50.- for kablet for et par år siden . |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Så dyrt! Du kan da godt få billigere kabler ![]() |
||
![]() |
||
|
mit kabel kostede 400 tror jeg , det er et originalt sony kabel til playstation. Grunden til jeg spurgte var bare at jeg ved det er et 1.4 kabel og at afspiller vist nok har en 2.0 hdmi port.
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
|
Det er en forkert antagelse, når der skrives et 1.4 hdmi kabel. Det er ikke dit kabel der angiver hdmi versionen, det er softwaren i udstyret. Hvis dit kabel er i en ordentlig kvalitet, vil det uden problemer fungere med hdmi version 2.0a. Det er jo ikke hardwaren der ændres på, når de nye versioner introduceres, så alle stik og kabler er stadigvæk ens. Redigeret af JeTex - 04-December-2016 kl. 01:14 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 37 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
|
Man skal bare sikre sig, at det er "High Speed" når man kører med 1080p og UltraHD (4K) video, så virker de billige lige så godt som de dyre, der er ingen grund til at købe de dyre HDMI kabler, det giver ikke bedre framerate, bedre farver, bedre opløsning. Man kan komme ud for, at der er forstyrrelser i billedet, så kan det være fordi kablet ikke er "High Speed" til UltraHD, men ellers normalt vil HDMI kabler virker til andet udstyr som angiver eks. HDMI 1.4 port. Så køb bare de billige HDMI kabler og læg mærke om udstyret skal bruges til 1080p eller UltraHD (4K) så køb HDMI dem som er "High Speed" og så de billige. ![]() Redigeret af Jan2013 - 04-December-2016 kl. 15:58 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |