|
Panasonic 4K UB700 afspiller på tilbud i Elgigante |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
min UB700 til 2995,- er på vej og så ryger min samsung K8500 retur hvis altså den pana ub700 er bedre.
|
||||
![]() |
||||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
|||
Har du mulighed for at teste ub700´eren imod en alm bluray afspiller med en bluray film?
![]() |
||||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||||
![]() |
||||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
|||
Nej det har jeg ikke. Nu er UB700 kommet på hylden, og jeg må sige at billedet kan jeg ikke sige nok godt om, men lyden er markant bedre end på samsung K8500 om det skyldes at jeg også idag har skiftet optisk kabel fra et standard tyndt et til et monster cables til 400 kroner aner jeg ikke, men jeg er fuldt tilfreds, bygge kvaliteten på pana er også markant bedre end på samsung k8500 og designet er jo en smagsag, men her vinder pana ub700 også i mine øjne. Andre der har erfaringer at dele om UB700 ?
|
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
Tillløk med den
![]() |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
|||
Tak :-) Har i et godt råd til køb af et samsung UHD med HDR... jeg overvejer at skifte mit samsung 7005 ud inden bytte perioden udløber, så jeg kun har pana .... :-) ja ok mit lyd er så bose men det bliver altså ikke skiftet lige med det samme. |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||
, men det kan andren
Beklager, jeg kan ikke give råd omkring køb af Samsung, men det kan andre sikkert
![]() Redigeret af Hother - 09-December-2016 kl. 21:33 |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
|||
min fejl !!! jeg søger råd omkring køb af et pana tv , jeg vil udskifte mit samsung med et pana tv, kom bare til at skrive forkert. Har du et godt tip ?
|
||||
![]() |
||||
|||
http://peecee.dk/uploads/122016/IMG_20161210_004322.jpg
her er et billed af pana ub700 indeni, hvis nogen skulle have intr. i at se det :-)
|
||||
![]() |
||||
|||
når man åbner den og ser på hardware, så er prisen måske lidt , eller meget svær at forstå.... men sådan er det jo med nye ting...
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Ser sgu meget seriøst ud, med go'e komponenter - nok også deraf prisen. Og en seriøs videoprocessor, med det enorme køleelement... M.v.h. |
||||
![]() |
||||
|||
Nu ved jeg jo ikke hvor mange penge du vil ofre på sagen, men Pana DX750 gør det i mine øjne rigtigt godt, på alle områder - dog har jeg ikke set det med HDR. Gør dig selv en tjeneste gå ud og kig på TV´et, og prøv det med almindelige TV kanaler og DVD, BD, BD UHD og HDR
![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Pana UB700 har mange settings muligheder, skal det stå til 12 eller 8 bit output til mit samsung ks7005 ?
Mener nemlig Ks7005 er et 10 bit panel....
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |