recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic EH57
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic EH57

 Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
dunlop Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2007 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Gert13 Gert13 skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneR RuneR skrev:

Uhm, er der mulighed for live optagelse dvs, gå på toilet optagelse ? 
Synes kun der er noget live rec men det kræver vist at man har et pana TV eller er jeg helt gal på den ?

Det kræver bare at dit tv og din HDD er forbundet med et scart kabel, så virker "Direct TV Rec". Tryk på knappen og HDD'en begynder straks at optage det som tv'et viser.

Skal det forstås sådan, at man ikke kan se Formel1  på TV2 og lade harddiskoptageren "time-shifte" en tenniskamp på Eurosport ? - ingen ved hvor længe tenniskampen varer og skal man sætte den til alm. optagelse, skal man jo beslutte en tidsbegrænsning.

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2007 kl. 17:06

Hej.

Du kan sagtens optage en udsendelse på en anden station, end den du ser på... Du skal så bare starte optagelsen ved at trykke på den normale "REC-Knap", og maskinen fortsætter optagelsen til HDD er fuld, el. til du stopper den manuelt.



Redigeret af Pokerface - 11-Juni-2007 kl. 17:08
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
dunlop Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2007 kl. 18:22

OK - hvis der ikke er tidsbegrænsning på direkte optagelse med rec-knappen, så er det altså ikke meget forskelligt fra Time-Shift funktionen.

Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2007 kl. 20:00

Oprindeligt skrevet af dunlop dunlop skrev:

OK - hvis der ikke er tidsbegrænsning på direkte optagelse med rec-knappen, så er det altså ikke meget forskelligt fra Time-Shift funktionen.

Ikke andet end at du aktivt skal ind og slette ogtagelsen senere... hvilket på den positive side jo også betyder man har muligheden for at gemme evt. guldkorn.

Og så den fordel det er m.h.t. slid at harddisken kun arbejder når den bliver bedt om det, i modsætning til f.eks min tidligere Eltax DVR-555 optager hvor harddisken hele tiden arbejdede når man havde slået timeshift til. 

/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
alias Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2006
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af RenisseD RenisseD skrev:

Jeg er ret sikker på, at den kan spille tekster på divX film... Det kan min 55'er da uden problemer, blot kræver det, at man lige aktiverer det ved opstart (til forskel fra de fleste andre afspillere, som sætter tekst på som standard).

Jeg har to Panasonic HDD recordere, som jeg er hamrende tilfredse med og går kun og venter på min nye 67'er, som jeg VED ikke vil skuffe....



Hej RenisseD

Du kunne vel ikke lige fortælle hvordan du aktivere det med undertekster på divx film.

Til top
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2007 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af alias alias skrev:

Oprindeligt skrevet af RenisseD RenisseD skrev:

Jeg er ret sikker på, at den kan spille tekster på divX film... Det kan min 55'er da uden problemer, blot kræver det, at man lige aktiverer det ved opstart (til forskel fra de fleste andre afspillere, som sætter tekst på som standard).

Jeg har to Panasonic HDD recordere, som jeg er hamrende tilfredse med og går kun og venter på min nye 67'er, som jeg VED ikke vil skuffe....



Hej RenisseD

Du kunne vel ikke lige fortælle hvordan du aktivere det med undertekster på divx film.



Hey Alias

Har netop sendt en personlig besked
Til top
kellermand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af tue hazuki tue hazuki skrev:

Jeg har "lånt" en philips dvdr3460h i elgiganten og den skriver til at optagelsen ikke kan gemmes pga. at indholdet sku være kopisikret Er det et problem med HDD recorderen? Canal Digitals signal? eller noget helt tredje?

Den slags "styres" af selve signalet. Men om det er bevidst, eller om det er en fejl i signalet fra Canal Digital, skal jeg ikke kunne sige.

  /Lars

hej.angående dit spørgsmål,vedr hd-canal digital,skriver de på deres hjemmeside under rubrikken hd,at hvis man optager fra en af deres hd kanaler,kan der opstå problemer mht gemme det ,da det er et et ,mig bekendt et skjult/et signal man ikke kan lave om på
LG 37LB2R panasonic dmr 65
Til top
Dolmio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 12:44

Oprindeligt skrevet af ANGUSYOUNG ANGUSYOUNG skrev:

vides det hvornår 67'eren kan leveres? man sidder jo blot og venter

Hej Angusyoung.

Har du fået din recorder? Er du tilfreds med den?

/Dolmio

Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 13:25

Hej Dolmio

ja og nej se en ny tråd hvor jeg mangler lidt hjælp. Men er egentlig positiv overrasket, men mangler det direct record, kan æ få det til at duuuuuuuuu!

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=26077& PN=1&TPN=500

hvis du vil vide mere råber du bare op!

TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2007 kl. 13:30
og skal da lige sige til Hother... jeg har subs på når jeg spoler JUBIIIII
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Dolmio Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af ANGUSYOUNG ANGUSYOUNG skrev:

ja og nej se en ny tråd hvor jeg mangler lidt hjælp. Men er egentlig positiv overrasket, men mangler det direct record, kan æ få det til at duuuuuuuuu!

Mit fjernsyn understøtter ikke "Direct Record" men det generer mig nu ikke. Jeg skifter bare over på den tilsvarende kanal på recorderen og trykker på "Record". Det ta'r ikke mange sekunder

Men jeg kan da godt se, at det er bedst og nemmest, hvis man kan få "Direct Record" til at fungere

/Dolmio

Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2007 kl. 17:51

ja, bare lidt skuffet over det og ville gerne afprøve det... savner jo lidt den buffer der var på philips'en, så man slap for at gemme på HD'en hele tiden

Men alt i alt er jeg nu meget godt tilfreds især med tuner, billede og synes og tror på at den er brugervenlig selv i forhold til en Philips

TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 91011
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu