|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Forfatter | |
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej casper. Tillykke med din recorder. Jeg forstår ikke helt grunden til at du kun får vist materiale med "bjælker" i siderne... Har du husket at stille den til 16:9 i "Setup" menuen??? Jeg har nu haft min "den gamle" i et par år, og så vidt jeg kan se, er ikke nævneværdig forskelle på de to maskiner. Så lige nu, at det kun er ved Divx... Okay, der har jeg så ingen erfaring. Redigeret af Pokerface - 03-Maj-2007 kl. 12:34 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Det er heldigvis kun ved divX og lign. at det forekommer, men har ikke kunne ændre det ved indstillinger i maskinen so far. Det er dog til at leve med, når jeg ikke har så mange familievideoer og lign. liggende, men det kan spille ind for nogle mennesker. |
|
![]() |
|
Kristian_thj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Min maskine er også lige kommet i dag fra sparshop.dk. Er desværre ikke hjemme i aften... Men g_l_æ_d_e_r mig til at se vidunderet. Men Callie, -det lyder yderst positivt med dine første indtryk!
|
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Jeg har også modtaget min maskine idag (fra Fælleskøbet) og med et gratis HDMI-kabel Kan jeg modtage antennesignalet gennem recoderen (opskalering?) men bruge tv-remoteren (ligger bedre i hånden)? |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Det ved jeg ikke. Du kan prøve dig frem ellers slå op i manualen og find panasonics egen remote control koder og tast dem ind i tv-remoten. Det kan være, at du på den måde kan få din tv-remote til at virke til din hdd-recorder. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Jamen "Callie". Det er da muligt at jeg misforstår dig, men som jeg læser det du har skrevet, ´så lyder det for mig som om at du ikke kan stille Recorderen om til "16:9", er det rigtigt forstået??? Jeg spørger fordi, at jeg kan nemlig vælge at gå i følgende: "Funktions", og finde "To Others" og finde "Setup" og så "Connection" og "TV Aspect", hvor jeg så kan gå ind og vælge imellem "16:9", "4:3" og "Letterbox"... Det må du da også kunne??? |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
Så fik jeg min 57EH recorder. Flot maskine - og herlig billedekvalitet gennem det medfølgende HDMI kabel ( som desværre er lidt for kort ) Er der ikke nogen som kan forklare ord-ret hvordan jeg tilslutter min recorder ?? antennesignal kommer igennem selector. Skal recorderen være tændt for at se tv ?? Hjælp - helst en meget detaljeret beskrivelse - er helt ude i skoven. tak |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
![]() |
\\Pokerface - Det har du helt ret i, at jeg kan. Jeg har min sat til 16:9. Hvis der skulle være nogen, der får divx til at fylde hele bredden uden at zoome på TV'et, så vil jeg da gerne vide hvordan jeres indstillinger er. Jeg har ikke lige prøvet at ændre på den indstilling endnu og se om den gør udslaget, men jeg kan ikke forestille mig, at hverken 4:3 eller Ltterbox hjælper på det. //Casper |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=902&zoneid=3 |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
hvis nu jeg gør som ill. 2 - skal recorderen så altid være tændt???. På en vhs gør man det samme - kører antennen igennem vhs og videre til tv'et.
Men den behøver ikke at være tændt Fair nok at jeg kun kan optage hvis jeg ikke ser tv - HDD skal primær bruges når vi ikke er hjemme.
Redigeret af MortenKBH - 03-Maj-2007 kl. 23:17 |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Morten. Tillykke med din maskine. Nu er jeg ikke helt inde i det der med Selector, men tilsluttes den via Scart på Recorderen, og derfra går videre til TV'et, behøver Recorderen ikke at være tændt, for når du kun vil se TV, sender den aut. videre, hvis Scartkablerne er af den "fuld-monterede" type... Og det er de fleste jo idag... Det samme sker med antennesignalet. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |