|
Panasonic EZ950E og EZ1000E ejere |
Besvar | Side <12345 11> |
Forfatter | |||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I øvrigt kan jeg se at prisen er faldet en del på 65EZ1000E, nogen steder som f.eks. Panasonic Centre omkring 5K og andre steder en del mere.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
tclange
Bruger Oprettet: 15-Maj-2005 Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja til 45000 er den da faldet en del
|
|||
Panasonic 65" HZ2000,Yamaha SW050
|
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Panelerne i OLED-skærmene er alle sammen ens i år. Du får ikke et super-eksemplar, som på magisk vis kan garanteres fri for skavanker bare fordi du går op i EZ1000. Der vil være risiko (læs: garanti) for vertikal banding og ligeledes risiko for tint af den ene eller anden farve. Der er til gengæld ret stor forskel på hvor galt det er fra eksemplar til eksemplar, så der kan ikke konkluderes at EZ1000 er bedre end EZ950 selv hvis den skulle ankomme og se bedre ud. Det er et rent lotteri på tværs af alle skærme.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1669 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mon ikke de sorterer de bedste eksemplarer fra til brug i de dyreste modeller? Når man betaler så mange penge for at TV, så er man IMO i sin gode ret til at forvente at man et eksemplar uden gul tint og andet godt fra havet. - Jeg mener, hvorfor ellers betale ekstra og hvad betaler man i det hele taget for?
|
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var også min tanke, at paneler stadig "graderes".
M.v.h. |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fik oplyst via en PM på AVFORUMS fra en LG medarbejder i UK, at der faktisk er graduering. Et LG G7 (hedder det vist) panel er det samme som sidder i et 1000EZ. Om det er korrekt kan jeg jo ikke sige.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror simpelthen ikke på at der grades, altså at der udvælges nogle bestemte paneler til f.eks. B&O Loewe - Panasonic -Sony og ikke mindst LG selv til deres wallpaper. Det er vel kun os billede nørder der leder, og ser efter evt. fejl, og hvis ser man på en hel produktion af paneler i gennem et helt år, så er det vel kun nogle ganske ganske ganske få ejere som har observeret evt. fejl som tint og banding etc. Hvor mange paneler produceres der enlig på et helt år? |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har jeg faktisk selv haft forespurgt til på serviceværkstedet, i forbindelsen med om der var forskel nits. Jeg fik at vide at det var det samme og identiske panel som benyttes på E og G serien. |
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg kan jo ikke kommentere på den sag, udover hvad jeg allerede har skrevet.
|
|||
|
|||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1669 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er vel også kun billednørder der køber et TV til 50k,-. Jeg ved ikke om der sorteres, men de burde gøre det, hvis eksemplarvariationen er så stor at man kan spotte det med det blotte øje. Synes reelt godt man kan tillade sig at forvente at få et eksemplar der er kontrolleret og godkendt, når man lige frem vælger den dyreste model. Hvad er det ellers man betaler for. Et pænere kabinet? :-)
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lige min mening.
|
|||
|
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du betaler for designet. På EZ1000 betaler du ligeledes for design og højttaler.
Jeg har et B&O til +60.000 kr. stående pt. (for 55" vel og mærke) og det er ikke anderledes end de øvrige LG-paneler vi har set på. Det er muligt, at B&O får et panel, som eksempelvis er garanteret fri for pixelfejl, men homogeniteten kan jeg ikke se skulle være bedre end hvad vi ellers har set på. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
Besvar | Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |