|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Jo hvis du kun er interesseret i de digitale udgaver af de kanaler, du har i din analoge pakke, så kan du undvære CA-modul og programkort. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
madsL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
dkscan jeg vil også gerne kunne se HD kanalerne. Mit TV har mpeg4 tuner, men så vidt jeg kan forstå kræver Yousee af en eller anden grund at man skal have programkort for at se HD...er det korrekt?
Lige en opdatering: I dag var jeg nede i Fona for at høre om de ville bytte mit programkort til et nyt, pga. de gentagne fejl med at jeg får "smart card error" efter 5 minutters tv kigning. Det ville de godt, men sælgeren skulle lige ringe til Yousee først og de forbød ham så desværre at at foretage ombytningen. Imens prøvede vi at sætte kortet i en af Fona butikkens Yousee bokse, hvor det selvfølgelig virkede upåklageligt. Altså må fejlen være i mit tv eller i CA-modulet. Jeg har også snakket med Panasonic som sagde jeg skulle resette fjernsynet og sætte landet til Sverige. På den måde dukker DVB-C tuneren automatisk frem og man kan indtaste netværkskode inden tuningen så man får de rigtige kanaler...så langt så godt, men kanalerne bliver stadig krypterede efter 5 minutter. Lige nu overvejer jeg om jeg skal opdatere eller ombytte mit CA-modul. Det bliver nok bare lidt svært da de 14 dages fortrydelsesret er gået Når modulet sidder i fjernsynet kan jeg læse følgende værdier - siger de jer noget? CAM SW Ver 1.6.1 (165) CAM HW Ver 1.3.0 (221) Terminal SN 171-1-90603678 Loader Ver 3.1 sequence 001 ACS SW Ver 463-2.1.2.11-BROAD CAST-64-Retail Bag på selve modulet står der Viaccess CAM HHFB90603678 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Jeg vil tro at det er cam kortet...
Men måske kan en dårlig antenne installation også være skyld i at der kommer fejl i signalet og kortet ikke kan dekode. |
|
![]() |
|
madsL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
SÅ vidt jeg kan gennemskue er mit CAM bare af den nyeste version...og det virker jo fint med min nabos programkort. Argh det er bare så underligt
![]() |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
Jeg oplevede faktisk noget lignende på min Samsung med indbygget DVB-C tuner og CA modul. Efter at have skruet mere op for antenne-forstærkeren, så forsvandt problemet.
|
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan forklarer I så at det virker med min nabos kort? Der burde en evt. dårlig antenne installation jo betyde det samme eller hvad?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |